 |
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 17:11, 01 Lut 2007 Temat postu: jak rozebrac zegary |
|
|
no wlasnie jak rozebrac to zasrane zegary w etz 150
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 17:30, 01 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
jeżeli są tak jak w Mz Etz 251, to musisz je porządnie od dołu popchnąć. powinny wyjść, ja jeszcze od góry posmarowałem gumy olejem i wyszły
|
|
Powrót do góry |
|
 |
patryk
MZ-RACERRRRRR

Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 667
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:31, 01 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Musisz odgjąć tą blaszke chromową co jest w koło szybki i gotowe..\
Tylko uważaj żeby za mocno nie naciskać bo szybka pęknie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Toniu3546
Crossman

Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:35, 01 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
To zależy co chcesz zrobic, jesli calkiem je rozebrać to musisz poodginac te chromowana obwodke od szkielka,a potem jak juz to zdejmiesz to pod spodem taka duza plastikowa nakretka, odkręć ją i masz licznik w częściach. A jeśli chcesz zmienić tarcze to po ściągnięciu obwudki musisz zdjąć wskazówkę i odkręcić te dwie małe śrubki, tylko ostrożnie z odginaniem żeby ci szybka nie pękła, A tak apropo to przecież w tuningu jest pełno takich tematów, Żyrafa cie opieprzy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 17:37, 01 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
bo musze wymienic zarowke od podswietlenia obrotomierza
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 18:19, 01 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Nie musisz rozbierac licznika . Wystarczy ze go wyciągniej i od spodu masz dostep do zarówek .
|
|
Powrót do góry |
|
 |
patryk
MZ-RACERRRRRR

Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 667
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:31, 01 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
a... to musisz z tej gumy wyciągnąc tak jak mówi boberson
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Sob 14:03, 03 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Toniu3546 napisał: |
A tak apropo to przecież w tuningu jest pełno takich tematów, Żyrafa cie opieprzy  |
własnie....
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zyrafao2
Moderator

Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:48, 03 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Hehe, no jak nam wiadomo jest durzo tych tematów i teraz co robimy ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 15:48, 09 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
to co odkrecic linki i pchac do gory??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siro13
Moto-Senior

Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: tkc
|
Wysłany: Pią 17:52, 09 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
nic nie odkrecaj. wpychaj linke wewnatrz tej gumy, a on caly z niej wyskoczy (bez skojarzen ), jak nie rozumiesz to nie wiem jak ci to bardziej obrazowo wyjasnic... po prostu pchaj ta linke do gory a caly zegar sie wysunie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Toniu3546
Crossman

Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 15:19, 10 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Na samym dole tej gumy jest zabezpieczenie, musisz je sciągnąć jeśli już to zrobisz to jedną ręką łapiesz za tą chromowaną obiemkę a drugą za linkę i wyciągasz zegar, jeśli nie dajesz rady to poproś kogoś silniejszego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|