Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak zmniejszyć spalanie w MZ 251 ??
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryk
MZ-RACERRRRRR
MZ-RACERRRRRR



Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:55, 23 Maj 2007    Temat postu:

yosef99 napisał:
Remontem Panie nazywam wymianę wszystkiego oprócz tłoka i zrobienia szlifu.


siro13 napisał:
co ty?? tlok powinien wytrzymac ze 20000 km. to minimum


On napisał że robił remont a nie wymieniał tłoka i nie robił szlifu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toniu3546
Crossman
Crossman



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:23, 23 Maj 2007    Temat postu:

W MZ generalkę trzeba robić przynajmniej raz na 50 000km (zależy jak się jeździ) Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:03, 23 Maj 2007    Temat postu:

No ja jak kupiłem MZ to miała 30 0000 km/h i silnik był czysty a jak ją sprzedawałem to miała 80 0000 km/h i podobno silnik niebył rozkręcany Wesoly ale i tak było mi w to cięszko wierzyć bo niemiałem dowodów a jak bym miał takie dowody jak na Jawke to to juz jest co innego Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
shark2
Offroad
Offroad



Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 20:30, 23 Maj 2007    Temat postu: zalezy jak

zalezy jak eksplatowany ;-)

w teori przy prawidlowej eksplatacji mz zrobisz nim 35000-40000 km ;-) a i po takim przebiegu powinna normalnie pracowac itp tid ;-) tyle ze jzu nei te osiagi ;-) no i wal sie rozkrzacza itp itd


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siro13
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: tkc

PostWysłany: Śro 22:09, 23 Maj 2007    Temat postu:

a to sory. a kiedy byl tlok z pierscieniami wymieniany?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matisl
Administrator
Administrator



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Śro 22:28, 23 Maj 2007    Temat postu:

jak mozna robic remont i nie zmienic pierscieni, zrobic szlifu... patrzaleś wogole, czy cylinder ma próg?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 14:35, 24 Maj 2007    Temat postu:

Ogólnie rzecz biorąc można robić remont i nie robić szlifu, bo po co rozwiercać cylinder skoro wszystko jest oki? przy ostatnim remoncie (ja to tak nazywam, bo moim zdaniem tak to powinno sie nazywać) oprócz regeneracji wału, wymiany łożysk, skrzyni itp. wymienione zostały tylko pierścionki a tłok został stary(wyczuwalnego progu nie było, bo inaczej trzeba by było robić szlif jak nic). Od tego momentu jest przejechane jak wczęsniej sprostowałem jakieś 4000 km i zauważyłem wzrost zuwżycia paliwa o 1l (przedtem paliła 5l). Wymiana filtra i świecy trochę pomogła, spalanie spadło o jakieś 0,5l, czy można jakoś jeszcze zadziałać w kierunku zmniejszenia spalania?
Powrót do góry
shark2
Offroad
Offroad



Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 19:24, 24 Maj 2007    Temat postu: lol

jezeli zeczywiscie cylek tlok pierscionki sa ok, to nic innego jak wyregulowac gaznik... ;-) moze dostanie zaduzo paliwa.

A jeszcze taka propozycja ;-) moze sprawdz czy gdzies ci paliwo nie cieknie, czy kranik nie jest wylgotny, uszczelnione wszsytko ;-)

U kumpal w cz 350 ciekl kranik;) i kij wiedzial dlaczego pali z 10 L ;-) co lepsze ;-) palila nawet jak byla nie uruchomiona;-D hah:) no i wtedy zalapalismy ze to kranik.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin