|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 12:11, 15 Maj 2007 Temat postu: Jak zmniejszyć spalanie w MZ 251 ?? |
|
|
Witam. Otóż mam następujący "problem": aktualnie moje 251 pali mi na setkę ok 6l przy średnio dynamicznej jeżdzie. Wydaje mi sie to trochę za dużo. Więc doradżcie jak zmniejszyc zużycie paliwa. Zacząc zapewne należy od przesunięcia zapinki na iglicy (na początek o jedno oczko), ale czy spalanie spadnie a moto nie straci zbytnio dynamiki? Proszę podzielcie się swoimi doświadczeniami. Ile wam palą Wasze sprzęty?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pavel007
Moderator
Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 543
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z mzetz.fora.pl
|
Wysłany: Wto 13:01, 15 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
6l - no co do tego to powiem ci że etzki właśnie tyle palą jeżeli uważasz że ci dużo pali to sprawdź zapłon i gaźnik. Z tą zapinką iglicy nie praktykowałem więc nie wiem czy to cos da.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Toniu3546
Crossman
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:24, 15 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Oczywiście że moto straci na mocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 14:48, 15 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
to zeby byla mocna to zapinke do gory??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietro
Moto-guruu
Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jurków
|
Wysłany: Wto 15:30, 15 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Tak, dajesz w góre. Ale nie zapominaj że będzie więcej palić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 22:04, 15 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
to jak najlepiej ustawic
|
|
Powrót do góry |
|
|
shark2
Offroad
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 19:40, 16 Maj 2007 Temat postu: lol |
|
|
ja o ile pameitamma ustawione na przed ostatnim iglice. poproboj sobie. Mozna tez probowac stosowac inne iglice ;-) czego w mz nie robilem ale w ogarku w silniku od jawki dorbze sie spisuje iglica od WSK ;-)
Moja MZ 251 pali 4L co sprawdzalem wielokrotnie. I to przy takiej ostrzejszej jezdzie.
jak staram sie oszczedzac paliwo bo jeszcze tydzien do wyplaty a zostao tylko 10 zl na paliwo to wyliczylem ze spala mi 3.8L
A mocy w zupelnosci mi nie brakuje. Zreszta rozbujac ja do 120 to nie problem a i 140 wyciskac sie da ale jakos szkoda mi silnik rznanc ;-D
Sprawdz moze czy juz silnik ci sie nie pozacieral. Moze juz slaba kompresja? i paliwo ci ucieka. Moze simeringi nie szczelne. Albo komora walu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 21:24, 16 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
pierwsze co zrobiłem to odkręciłem świece, z wyglądu widać że miesznka paliwowa jest troszkę za bogata, więc zerknąłem do filtra powietrza (bo przecież wcześniej sprzęt palił ok 5l a nic nie zmieniałem a silnik ma jakieś 2500 przejechane po remoncie) i okazało się że filtr jest do wymiany. wymieniłem także profilaktycznie świecę zaplonową, jeśli to nie pomoże to będę przestawiał iglice po uprzednim sprawdzeniu zapłonu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
shark2
Offroad
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 21:53, 20 Maj 2007 Temat postu: lul |
|
|
a nom filtr powietrza wazna sprawa ;-) ja wogl enie moglem dojsc do ladu ze spalaniem ;-) jeszcze przed remontem silnika sprawdzilem filtr haha ;-D jak go wyjalem i pattrzaeslem to niezal gurke piasku natrzachalem ;D wazyl 3 razy wiencej niz nowy filtr ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 19:54, 21 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
yosef99 napisał: |
pierwsze co zrobiłem to odkręciłem świece, z wyglądu widać że miesznka paliwowa jest troszkę za bogata, więc zerknąłem do filtra powietrza (bo przecież wcześniej sprzęt palił ok 5l a nic nie zmieniałem a silnik ma jakieś 2500 przejechane po remoncie) i okazało się że filtr jest do wymiany. wymieniłem także profilaktycznie świecę zaplonową, jeśli to nie pomoże to będę przestawiał iglice po uprzednim sprawdzeniu zapłonu. |
Panie ! Co pan nazywasz remontem ? Ile MZ ma przejechane ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 16:20, 23 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Remontem Panie nazywam wymianę wszystkiego oprócz tłoka i zrobienia szlifu. Aktualnie sprzęt już przejechał 4000 po remoncie (przepraszam za wcześniejszą pomyłke w przebiegu, ale mi sie popierniczyło), więc może trzeba zrobić szlif i wymienić tłoka + pierścionki... jak uważacie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
siro13
Moto-Senior
Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: tkc
|
Wysłany: Śro 18:25, 23 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
co ty?? tlok powinien wytrzymac ze 20000 km. to minimum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|