|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 22:37, 30 Sie 2007 Temat postu: jawa 350 ts |
|
|
Witam wlasnie koncze budowe gokarta który ma w sobie rózne czesci, z róznych pojazdów. Nadszedl czas na montaz silnika i wybralem ten od jawy 350 ts ktory podobnmo ma 28 koni nie wiem czy to prawda bo róznie pisza. Teraz mnie interesuje tylko jak zwiekszyc ta liczbe koni, Czy da cos jak wstawie wieksze dysze do gaznika i splanuje glowice, czy to da sie odczuc. Planuje zeby gokard szedl ostro do 100km/h i mial w tym przedziale niezlego kopa. Waga gokarta z silnikiem bedzie okolo 150,160 kg i plus ja 80 kg, wiec razem jest 250 kg troche zapasu bo oleje itp. Gokard jest osadzony na kolach od melexa 8 calowych, które do mnie przyjda w tym tygodniu. Zastanawiam sie jakie tu modyfikacje podjac zeby usprawnic silnik. Chcalbym przyokazji zwiekszania mocy silnika oddac go dla znajomego który sie zna troche na rozbieraniu i remoncie silników zeby przeprowadzil kompletne modyfikacje i odrazu wymienil zuzyte podzespoly. Mozecie mi pomóc zeby uzyskac np: 35 koni lub chociaz 30koników. Mial byc silnik od 600 cc scigacza lecz nie posiadam tak duzych środków pienieznych i kupilem jawe za 4 setki z bdb silnikiem , a jawa poobijana bo stala w garazu. To napiscie jakie modyfikacje mozna zrobic w swoim zakresie zeby zwiekszyc moc tego silniczka i tak zeby poszedl potem mi do 100km /h bardzo szybko
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
domczak
Street-race
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ST.BIELSKO
|
Wysłany: Czw 22:47, 30 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
to co pisales czyli te dysze powinny cos zwieszyc predkosc i splamglowicy da kopa mozesz jeszcze bawic sie z szlifowaniem tloka nie pamietam czy w tloku od tej jawy da sie dorbic pierscien jak jest na nim miejsce to se dorob pierscien tylko pamietaj zeby se ten zamek zrobic jakis wydech dobry bo jawa to jest chyba jeszcze 2 suw a wiec wydech niemze byc przelotowy bo 2 suwy musza iec opor!!co tam by jeszcze mozna jak chcesz zeby bya szybka to se daj mniejsza zebatk to na osi czy gdzie ja tam zamontowales zalezyt jeszcze w jakim maz stanie wal cylinder jak w takim se to daj de regeneracji wal a cylinder do szlifu!! mozna by jeszzce ponawiercac kosz sprzeglowy zeby lekkszy byl to sie szybciej krecil bedzie(tylko pamietaj ze wtedy slabszy bedzie) jeszcze by mozna cos tam porobic ale mysle ze te przyklady co ci podalem spokojnie mozesz sobie zrobic i to ci napewno w jakims tam stopniu zwiekszy moc i predkosc!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ostap
WYMIATACZ
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie, podlasie
|
Wysłany: Pią 13:39, 31 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
kosza nie nawiercaj bo wedlug mnie to strata czasu spadnie moment obrotowy i szybko lozyska padna, podetnij tlok tak zeby mieszanka i spaliny mialy swobodny przeplyw, niedawaj trzeciego pierscionka jeszcze sie rozleci zamek i bedziesz zalowal pozatym bedzie mial slansze smarowanie lepiej nowy tlok pierscienie i szlif, w simsonie podniesienie i poszezenie okna wydechowego w cylindrze zwieksza moc i przenosi na wysokie obr. wiekrze dysze stozkowy filter wieksza dawka paliwa na iglicy
zrob cos z tlumikiem moze jakis dodatkowy otwor w wyciszaczu moze cos powiekrzyc, sfazowanie kolanka tez daje moc
tyle mi do blowy przychodzi ale polecam artykuly p.Salka - niewiem jak to sie pisze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 14:37, 31 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
dzieki dzieki jeszcze moze cos podpowiecie. Jakies zdjecia czy opisik jak ten tlok przerobic i te okna.
|
|
Powrót do góry |
|
|
domczak
Street-race
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ST.BIELSKO
|
Wysłany: Pią 15:38, 31 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
tłok se od dolu zeszlifuj jakies 2-3cm no a okna pilniczkiem drobniutkim raczej wez sobie seszcze jakies papier scierny pilniczki i wyszlifuj chropowate powierzchnie w kanale co benzyna leci i tam gdzie spaliny sie wydostaja:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 19:53, 01 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
o co z tym tlokiem chodzi. Moze cos mi wytlumaczycie o co biega z tym tlokiem podcietym od dolo. Czy to nie skraca zywotnosci silnika jak podetnie je
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 20:36, 01 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Kolegą chodzi o to ze jak zeszlifujesz tłok oddołu to szybciej tłok odsłoni okno wylotowe i bedzie miał wyszy moment obrotowy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
domczak
Street-race
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ST.BIELSKO
|
Wysłany: Sob 21:06, 01 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
a no dokladnie a co do zywotnisci to jaka kolwiek zmiana zmiejsza zywotnosc ale daj se spokuj przeciez nie za tak bardzo moze troche krocej pochodzi ale za to jak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 14:04, 02 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Chcialbym zeby silnik pochodzil chociaz 1 sezon bo i tak co sezon chyba bede wymienial cylinder bo w gokartach sie jezdzi na wysokich obrotach. Raczej ja bede jezdzil na wysokich 7 tysiecy nie wiem do ilu sie kreci jawa ale chyba ma na obrotomierzu 10 tys wiec do 7 chyba tak
|
|
Powrót do góry |
|
|
domczak
Street-race
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ST.BIELSKO
|
Wysłany: Nie 14:25, 02 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
a to ci wytrzyma bez problemowo moze nawet 2 takze sie nieprzejmuj ze ci szybko padnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 16:08, 02 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Wiem ze co niecobede musial porobic pewnie przy silniku ale ja lubie takie grzebanie w silnikach. Co nieco jeszcze znalazlem w internecie natemat rasowania. Chyba tego cos kolo 10 stron mam czcionka 8 to troche jest tego. Silnik zaczne montowac moze za 2 tygodnie bo teraz poczatek roku i tyrzebado szkoly lazic wiec tylko piatek i sobota zostaje. Moze wiecie jaka jest najwiekszqa dysza do Silnika jawa, cz 350. Mozliwa do samontowania. Filt to jakis stozek kupie u naszego dziada w sklepie i jeszcze pare zeczy. Mam maly dylemacik otuz nie chcialbym odpalac silnika zawsze na pych bo jak wiadomo silnik ten ma zesprzeglony kopniak z biegami. Jak mozna latwo zamontowac mocowanie do tego kopniaka. O to chodzi zeby szybko bylo go mozna zdjac i odpalic motor. Jak cos to napiscie jakies fajne rozwiazanie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 19:02, 02 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Jak lubisz przy tym grzebac to smiało mozesz silnik od jawy załozyc,bo od MZ naprzykład by sie mniej psół i miał by lepszy pociąk,jesli chodzi Ci tylko o przyspieszenie do 100km\h to moim zdaniem silnik z 250 MZ ETZ bedzie lepszy i jest inna skrzynia,krótkie biegi tak ze bedziesz mógł to lepiej skatowac
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|