|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 21:55, 27 Sie 2007 Temat postu: Jawa 350 TS brak ładowania |
|
|
Witam
Jak w temacie nie mam ladowania w swojej jawie i moje podejzenia padaja na szczotki i chcialbym sie dowiedziec czy na obu szczotkach jest + czy na jednej + a na drugiej -- prosze o szybka odpowiedz z gory dziekuje
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
shark2
Offroad
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 22:00, 27 Sie 2007 Temat postu: lol |
|
|
a nie wiem jak to w jawie jest ;-) ale chyab tak +/-
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 7:32, 28 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
szczotki jednak są dobre na jednej + na drugiej -- co to morze byc:(?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 22:44, 28 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
mam jeszcze jedno pytanie czy nie wiecie jak sie sprawdza czy wirnik jest sprawny prosze o szybka odpowiedz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fodro
Moto-Maniaq
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Czw 13:43, 30 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o ładowanie w Jawie to też mam ten problem ale niestety tutaj chyba nikt nie pomoże... niedawno dałem temat i dokładnie opisałem co nie tak ale 0 odpowiedzi... mogę tylko proponować dokładne sprawdzenie każdego przewodu dokładnie pod względem przejść... jeśli nie to to trzeba szukać wady w którymś z urządzeń.. Czyli regulator, prostownik albo przekaźnik... ja na razie nie znalazłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 9:49, 02 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
cytat z innegro forum "Na sprawdzenie reglera w Jawie jest prosty bajer - wypnij go z obiegu i połącz dwa kable ze sobą na chwilkę - bodajże niebieski i zielony - bo białe w Jawie to masa - po połączeniu - jeśli odpali i kontrolka nadal będzie się świecić to znaczy, że regler nie był winny uszkodzeniu ładowania (kontrolka zgasnie i bez regulatora - bo w Jawie jst osobny przekaźnik, który "gasi" to "cholerne czerwone światełko" mam nadzieje ze komus to pomoze;)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fodro
Moto-Maniaq
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Nie 10:48, 02 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Sprawdzę to dzisiaj u siebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 22:08, 02 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
jak sprawdzisz to daj znac;) Ja dzisiaj kupilem caly alternator kompletny zalozylem i... dalej nie laduje:(
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fodro
Moto-Maniaq
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Pon 21:26, 03 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
No sprawdziłem Okazuje się że jak spiełem niebieskie z zielonym to było ładowanie i kontrolka momentalnie zgasła.... ( przyjemny widok ) czyli regulator u mnie... A i podczas tego testu nie należy dawać wysokich obrotów...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fodro
Moto-Maniaq
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Sob 9:14, 08 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
No i udało się, wczoraj kupiłem regulator i podłączyłem... ładowanie już mam, został tylko stop w motorku i zapisuje się na kurs Pozdrawiam i powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 16:36, 13 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Ja juz wymienilem wszystko alternator prostownik i regulator a ladowania dalej brak:( pomocy:(
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fodro
Moto-Maniaq
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Czw 20:55, 13 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
To kurcze nie mam pojęcia... jeszcze prostownik niby jest ale on bardziej za to gaśnięcie diody odpowiedzialny. W takim razie jeszcze raz sprawdź wszystkie połączenia kabli, najlepiej miernikiem czy przejście jest, ja jak swoją kupiłem to jak sprawdzałem przewody np. to okazało się że te z alternatora do prostownika były pomieszane (x do y i na odwrót)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|