|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jawa1969
Moto-Amator forum
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:35, 14 Mar 2011 Temat postu: Jawa 350 ts problem z gaznikiem |
|
|
Witam wszystkich zakupilem nowy oryginalny czeski gaznik. Po wymianie gaznika, motocykl na zimnym silniku odpala bez problemu(na starym gazniku byl z tym problem) ale za to po rozgrzaniu nie mozna utrzymac wolnych obrotów i swiece sa osmolone. Dysza regulujaca powietrze ustawiona jest na 2.5 obrotu. Co to jest za przyczyna ? Platynki kondesatory swiece nowe.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jawa1969 dnia Pon 20:36, 14 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:01, 14 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
masz przepustnice z dziurą czy bez?? (mały otworek o średnicy 2mm)
Ja kombinowałem kiedyś bo też nie miałem w TS'ce wolnych obrotów. Szczegół tkwił w przepustnicy...
A iglice masz na którym rowku??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Pon 21:03, 14 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawa1969
Moto-Amator forum
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:52, 15 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Nie wiem w tym momencie czy mam przepustnice z dziura czy bez bo nie mam mozliwosci sprawdzenia. a iglice mam na 2 rowku. ale ustawialem tez na pierwszym i bylo tak samo. A tej dziurki na przepustniocy w ktorym miejscu szukac bo nawet nie wiem o jaka dziurke chodzi jak zwiekszam doplyw powietrza dysza to nie ma zadnej reakcji , bo moim zdaniem jezeli zwiekszam dawke powietrza to obroty sdilnika powinny wzrastac. Jezeli jest ta dziurka to co mam robic ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jawa1969 dnia Wto 19:12, 15 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:06, 15 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
iglica oryginalnie siedzi na 3 rowku od góry. a dziurka jak pamiętam jest wywiercona od strony cylindrów w ściance przepustnicy.
Problemem może być zatkana dysza która jest wkręcana od dółu, jest to ostatnia dysza od zaworku webera(ten co steruje dopływem paliwa do gażnika) powinna mieć oznaczenie 40 i być złożona
jak na rysunku:
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Wto 21:06, 15 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|