Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Młody
Moto-Maniaq

Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kołobrzeg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:13, 24 Lip 2009 Temat postu: Jawa 350ts problemy z 2-gim garem |
|
|
Witam jestem nowym uzytkownikiem tego forum pisze o pomoc z Jawa 350TS jest w niej taki problem ze przy srednich obrotach motor strzela mi na 2 garze. Gdy chce np poszalec ja na błocie po lasach to dam gazu strzeli i dopiero zalapie tak jakby bylo on opozniony. Znajomi mi mowia ze to moze byc wal przestawiony?? A i dodam ze jak jest zimna to musze podlac pod swiece zeby odpalila co moze byc tych problemow wina. Czekam na pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
cynek777
Moto-Amator forum

Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: orientacyjnie Rzeszów :) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:58, 24 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
jak strzela i kicha to musi być źle ustawiony zapłon...
ustaw sobie lub poproś kogoś żeby ci pomógł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Młody
Moto-Maniaq

Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kołobrzeg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:13, 24 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Strzela i kicha na 4 biegu i słabnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zyrafao2
Moderator

Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 6:41, 25 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
To mogą być 2 przyczyny zle ustawiony zapłon lub gaznik...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Młody
Moto-Maniaq

Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kołobrzeg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:20, 25 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Gaznik regulowalem na wszystkie sposoby i dalej tak samo wzialem sie za zaplon to bez efektow jak bylo tak jest A moze cos z tłokami?? tzn z pierscieniami?? Bo jak wbije 4 bieg to muli sie strasznie i musze redukowac na 3
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zyrafao2
Moderator

Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:21, 25 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Hmmm a jak regulowałeś gaznik? na pływaku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Młody
Moto-Maniaq

Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kołobrzeg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:23, 25 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Tam wlasnie nie bo tego nie potrafie czy mogłbym dostac instrukcje. Regulowalem mieszanki paliwa i obrotami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zyrafao2
Moderator

Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:26, 25 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
A właśnie na dyszach to go nie ustawisz...
hmm schemat powiadasz ciężko bo nie posiadam, sciągasz duł komory pływakowej i jak masz pływak tam masz taki języczek który zamyka zaworek... i ten języczek jak odegniesz na duł to będzie szło więcej bęzyny a jak do góry to zmniejszysz poziom paliwa... a mi się zdaje że dostaje za dużo bęzyny lecz nie słyszę cyklu silnika to ciężko mi powiedzieć więc moge się mylić ale odegnij do góry, i to minimalnie nie za dużo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Młody
Moto-Maniaq

Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kołobrzeg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:39, 25 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
OK sprobuje to zrobic wieczorem zdam relacje co i jak. tylko dziwi mnie ze jak kupywalem nowy gaznik do JAWY to mysalem ze bedze on juz tutaj wyregulowany. Bo obroty i mieszanke benzyny z powietrzem to rozumiem samemu trzeba dostosowac do motoru
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zyrafao2
Moderator

Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:45, 25 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Nie da rady nie ma tak... nawet jak od kogoś wykręcisz gaznik i wkręcisz go do siebie to nie będzie na pewno chodził tak jak powinien dlatego ze każdy ma inny stopień zużycia silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Młody
Moto-Maniaq

Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kołobrzeg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:03, 26 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Udało mi sie zrobic i chodzi jak igielka. Dziekuje za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zyrafao2
Moderator

Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:36, 26 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
A jaki był problem? gaznik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|