|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KICHA
Moto-VIP
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:03, 28 Mar 2007 Temat postu: JAWA TS 350, cos z walem |
|
|
Witam ostatnio jak odpalilem jawe to zaczela gadnac na niskich obrotach i coraz ciezej zaczal dzialac starter,wkoncu przestal sie obracac, jak odkrecilem cylindry to okazalo sie ze jeden korbowod chodzi luzno,bez lozów tak jak powinien a drugi jest sztywny we wale,potem troche zaczol chodzic ale nadal jest sztywny?? co moze byc?odp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
patryk
MZ-RACERRRRRR
Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 667
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:15, 28 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
A łożyska są dobre?????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matisl
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Śro 22:33, 28 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
hhhe, chyba się zatarł korbowód Teraz to tylko łupanie silnika i regeneracja wału, nic więcej nie zrobisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KICHA
Moto-VIP
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:59, 29 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
jeszce nie wiem co z tym walem ale mozliwe tez ze lozysko sie zatarlo albo kulki wylecialy,a nie wystarczy tylko wymienic lozysk we wale????????????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siro13
Moto-Senior
Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: tkc
|
Wysłany: Czw 18:34, 29 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
jakby to byly lozyska na wale (głowne) to obydwa korbowody by sie ciezko krecily, jesli tylko jeden ciezko chodzi to jest to pewnie lozysko na stopie korbowodu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
laciu
Moto-guruu
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siepraw
|
Wysłany: Nie 8:41, 01 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Chodźby nie wiem co to musisz rozbierać cały silnik i regenerować wał. Zapewne rozleciało CI się łożysko na tej jednej korbie, tam chyba jest igiełkowe więc igiełki się tak poukłądały że klinują korbe. Nic tyko trzeba regenerować cały. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 8:49, 02 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
KICHA napisał: |
jeszce nie wiem co z tym walem ale mozliwe tez ze lozysko sie zatarlo albo kulki wylecialy,a nie wystarczy tylko wymienic lozysk we wale???????????? |
Nie, korba juz jest wylatana i nowe łozyska chwile pojezdza a potem to samo . Na wale nie ma co sknerzyć, zreszta jak na calym motorze
|
|
Powrót do góry |
|
|
KICHA
Moto-VIP
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:24, 02 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
wal juz kupilem po regeneracji teraz tylko zlozyc i cieszyc sie jazda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 21:53, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
i jak regeneracja?
mam krótkie pytanka:
jak tam regeneracja walu, przebiegła bez problemu?
zrobileś przy okazji remont generalny? wymiana tłoków, itd?
przy jakim przebiegu padł wał?
ciekawy jestem trwalości wału? wytrzyma 35 tys. km? czy wcześniej?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|