|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kibic1910
Moto-Amator forum
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:53, 18 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Tak sprzęgło było regulowane (brałem przykład z filmiku na youtube z warsztatu mz-ty). Co do oleju to go nie lałem i w środku ma słucho. W ogóle jak wcisnę sprzęgło to klamka często nie odbija, dopiero jak nią poruszam to wraca do takiego stanu do jakiego powinna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:36, 18 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Hmm dziwna sprawa... na pewno masz wszystkie zawleczki z docisku na miejscu i sprężynka z kosza sprzęgłowego nie jest pęknięta?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kibic1910
Moto-Amator forum
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:08, 18 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Sprężynki są w jak najlepszym stanie, a co do tych zawleczek to możesz mi bardziej określić, bo nie wiem o co chodzi ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:20, 18 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Sorry... tarcze sprzęgłowe może są już spalone i kwalifikują się do wymiany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:03, 18 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Przypomniało mi sie że miałem kiedyś podobny problem, było tak że kosz sprzęgłowy dochodził do zabieraka, w takim wypadku nawet bez tarcz nie wysprzęglało by.
Powodem był chyba zły zabierak, znaczy ETZ251 i 250 to niby to samo ale różnią się drobiazgami między innymi zabierakiem sprzęgła, jeden z nich jest dłuższy na 99% to ten z 250 jak masz wał od 251 to taki problem właśnie będzie. Jak kupowałeś zabierak i było na nim że do TS250, ETZ251, ETZ250 to ktoś oszukał albo sie nie znał, widziałem kiedyś taki produkt na allegro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kibic1910
Moto-Amator forum
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:12, 31 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Znalazłem dziś trochę czasu i zabieram się do naprawy mz-ty. Wczoraj spróbowałem ją odpalić a tu doszły kolejne problemy. Jak mz-ta wcześniej paliła to teraz nie pali, gdyż w ogóle nie zasysa paliwa (jak wstrzyknąłem trochę paliwa do cylindra to zaskoczyła). Kolejnym problemem jest to, że jak kopne kopniakiem to jakby coś się w środku ślizgało i zamiast poruszyć wał to on stoi w miejscu i na sam koniec jak pale z popychu to czasami mam tak, że jak zapnę bieg (nie ma różnicy, czy robię to na jedynce czy dwójce) to wał się nie obradza jak w przypadku kopniaka. Domyślam się, że to coś związane ze sprzęgłem, ale chce się upewnić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daro23
Moto-Maniaq
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:24, 31 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
na 80 % kosz sprzęgłowy spadł z wału albo sie wyrobił i sie okręca masz olej w silniku ?? ja jurz niemam problemu z tym koszem by chyciłem go spawem jeźdze ponad rok i dalej chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kibic1910
Moto-Amator forum
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:27, 31 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Nie mam oleju w silniku, gdyż ostatnio spuszczałem jak rozbierałem silnik do tego sprzęgła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daro23
Moto-Maniaq
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:40, 31 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
a jak rozbierałeś silnik jak zakładałeś sprzęgło to nagrzeałes ??? w garnky z wrzoncym olejem i wtedy na wał i zkręcasz jak niemasz oleju to tarcze ci sie morze skleiły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:51, 31 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Tylko nie garnek z olejem, potem możesz mieś olej między koszem a czopem wału i w ogóle nie będzie trzymać, wszystko musi być suche i odtłuszczone! Podgrzej go jak już na płytce elektrycznej, a tak w ogóle to go nie trzeba grzać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kibic1910
Moto-Amator forum
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:02, 31 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Sprzęgło normalnie naciskałem na wał bez żadnego podgrzewania. W ogóle jak mocno je nacisnąć na ten wał. Jak oglądałem filmik z fabryki MZ-ek to gościu dociskał normalnie kluczem dynamometrycznym z siła 50 mN czy jakoś tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daro23
Moto-Maniaq
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:15, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
mi na przykład jak nie nagrzeje kosza to spada z wału a jak nagrzeje to aż ściągacz sie urywa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|