Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mroziak94
Moto-Amator forum
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:00, 31 Lip 2010 Temat postu: [MZ 150 ETZ] Niskie obroty silnika... |
|
|
Mam problem w swojej MZ 150 ETZ z ustawieniem wolnych obrotów, próbowałem tyle czasu i nic, jak wskazówka na obrotomierzu spadnie poniżej 2500obr/min od razu gaśnie, gaźnik jest czyściutki, czyściłem kilka razy, regulowałem śrubą od obrotów lecz to nic nie daje, gdy jest do końca wkręcona, czy wykręcona to chodzi tak samo, co to może być? może być taka opcja że jest to wina świecy? bo ona mi strasznie ciężko odpala z kopniaka i świeca ma nieraz przebicie. z góry dzięki za odpowiedź!
Chciałem dodać że MZ podczas jazdy gdy daje od razu więcej gazu sprawuje się normalnie i dobrze wkręca się na obroty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
stegnacjuss
Moderator
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nikąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:58, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
a poziom paliwa ustawiałes sprawdz zapłon dosc duzo zalezy od rpzerwy na platynkach ... moze masz gaźnik do dupy jak masz mozliwosc załóż od jakiejś innej ety
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:55, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Zmień swiece, pobaw się z zapłonem tzn... Przerwa na platynkach 0.3mm i pobaw się z regulacją zapłonu bo to też ma wpływ na pracę silnika...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mroziak94
Moto-Amator forum
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:06, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Poziom paliwa ustawiłem, muszę wymienić świece tylko nie wiem czy taką kupię bo mam jakąś z grubszym gwintem i normalnej nie da rady wkręcić, a z zapłonem się jeszcze pobawię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:25, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Gaźnik może być już zużyty lub uszkodzony, może ktoś wcześniej za mocno wkręcił śrubę i już teraz nic nie zrobisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mroziak94
Moto-Amator forum
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:48, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Mój znajomy ma ETZ 150 więc może jak z nim pogadam to przełożymy jego gaźnik do mojej i zobaczymy jak będzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mroziak94
Moto-Amator forum
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:16, 07 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Dopatrzyłem się że przy gaźniku zaklejone były jakimś klejem 2 otwory przez które powinno wlatywać powietrze i wydłubałem ten klej, teraz MZ na ssaniu chodzi elegancko na niskich obrotach , lecz gdy wyłącze ssanie znów jest problem, ponieważ gdy spadnie poniżej 3000 obr/min od razu gaśnie, czym to może być spowodowane?? chciałem jeszcze dodać że śrubka od obrotów wcale nie reaguje, nadal gdy jest do końca wkręcona lub wykręcona jest to samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukaszmz
Moto-Amator forum
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:23, 07 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
musisz poprostu kupic nowy gaznik, ten widac juz jest mocno zuzyty, u mnie tez tak było ze regulacja nic nie dawała. Kupiłem, wstawiłem nowy i jest gitara
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mroziak94
Moto-Amator forum
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:54, 07 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
No też tak myślałem i tak zrobię. Dzięki za odpowiedzi!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz150
Moto-Maniaq
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:24, 03 Maj 2012 Temat postu: Mz 150etz |
|
|
Witam. Podpinam się do tematu bo mam podobny problem.. A sprawa wygląda tak że mz raz gaśnie na wolnych obrotach a raz nie. I tu moje pytanie co jest??? Świeca ma dobry kolor.. Jak nawet ustawie obroty na 3tys to też gaśnie.. Za odpowiedzi dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:37, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
A czy jak zgaśnie to świeca jest mokra czy sucha? Może być też problem w elektryce , min.cewka , pochodzi chwilę , nagrzeje się i traci iskrę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz150
Moto-Maniaq
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:51, 03 Maj 2012 Temat postu: mz 150etz |
|
|
Świeca jest sucha.Zwarcia w elektryce nie mam(bezpieczniki sa dobre nie pala się) cewek miałem 2 i było tak samo. Nie wiem czy to ma znaczenie ale mam regulator mechaniczny i ładowanie mam na 3tys -14.50V na 6tys 15.30V
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|