Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz150
Moto-Maniaq
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:15, 26 Lut 2012 Temat postu: Mz 150 vs WSK 125 |
|
|
Witam. Interesuje mnie jedna bardzo ważna rzecz a mianowicie co jest wytrzymalsze na obrotach wsk 125 czy mz 150??? Kolega miał wsk i wytrzymywała (pełen gaz) a mz??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:24, 26 Lut 2012 Temat postu: Re: Mz 150 vs WSK 125 |
|
|
lukasz150 napisał: |
Witam. Interesuje mnie jedna bardzo ważna rzecz a mianowicie co jest wytrzymalsze na obrotach wsk 125 czy mz 150??? Kolega miał wsk i wytrzymywała (pełen gaz) a mz?? |
A co mam rozumieć przez wytrzymywała pełen gaz??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz150
Moto-Maniaq
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:41, 26 Lut 2012 Temat postu: Mz 150 |
|
|
Tak. Chodzi mi o to czy mz 150 są wytrzymałe na pełen gaz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz150
Moto-Maniaq
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:44, 26 Lut 2012 Temat postu: Mz 150 |
|
|
Pełen gaz czyli max.obroty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BOOSTER212
Moto-Senior
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:25, 26 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
kazdy motor jest mocny na pelnych obrotach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz150
Moto-Maniaq
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:36, 26 Lut 2012 Temat postu: Mz 150 |
|
|
Aha. To jak dam maxmalne obroty w mojej mz to nic niepowino się stać??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:39, 26 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Jeżeli korbowód nie lata, a tłok nie ma luzu w cylindrze to nic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BOOSTER212
Moto-Senior
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:30, 26 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
po dluzszym przetrzymaniu na ful obrotach bez obciazenia moze sie zatrzec lub przegrzac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz150
Moto-Maniaq
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:02, 27 Lut 2012 Temat postu: mz 150 |
|
|
z obciażeniem to czyli z jedną osobą?? Jeszcze chciałem się dowiedzieć jak kolega miał moją mz na 5 bigu 30km/h to chyba to nie było dobre??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:23, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
za mała ilość mieszanki powoduje zacieranie się elementów silnika, czyli za niskie prędkości na poszczególnych biegach są śmiertelne dla silnika. Nie bez powodu producent przewidział minimalne prędkości dla poszczególnych silników.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz150
Moto-Maniaq
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:54, 27 Lut 2012 Temat postu: Mz 150 |
|
|
To co może się stać?? Mówił że aż coś zagrzechotało w silniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BOOSTER212
Moto-Senior
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:58, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
motorzysta86 napisał: |
za mała ilość mieszanki powoduje zacieranie się elementów silnika, czyli za niskie prędkości na poszczególnych biegach są śmiertelne dla silnika. Nie bez powodu producent przewidział minimalne prędkości dla poszczególnych silników. |
nie chodzi o to ze on sie zatrze tylko o to ze silnik jest przeciazony i sam nie wie czy ma ciagnac czy juz zgasnac i przez to sie meczy ukl. korbowy.
a to co grzechotalo to pewnie lancuszek sprzeglowy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BOOSTER212 dnia Pon 17:03, 27 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|