 |
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamil-bucko
Moto-Amator forum

Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:49, 01 Lip 2009 Temat postu: mz 250 - nagly brak iskry |
|
|
Witam, odpalilem motorek zeby silnik nabral temperatury i po 30 sekundach nagle silnik zgasl, wczesniej wszystko chodzilo jak nalezy... teraz nie ma iskry na przerywaczy i z cewki..
jaka moze byc przyczyna tak nagleo braku iskry na swiecy i przerywaczu??
czy to wina kondensatora??
jak sprawdzam cewke na stykach 1 i 15 omomierzem to wartosc wynosi = 2
czy to dobre wskazania?
dodam ze instalacja jest 6v
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
AnarchyPL
Moto-Amator forum

Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 21:11, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
jezeli kondensator by poszedl to wlasnie na pzrerywaczu mial bys iskre zobacz fajke i pzrewod cy niema przebicia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kamil-bucko
Moto-Amator forum

Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:15, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
hmm .. a tak wogole to powinien dochodzic prad z regulatora do przerywacza?? bo czasami mozna ustawiac zaplon na lampke. i wtedy po rozwarciu styku przerywacza powinien plynac prad a teraz brak go.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
OsteR9019
WYMIATACZ

Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:44, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
na przerywaczu nie może być iskry!
wymień świece, czasami na nowej świecy za 15zł zrobisz 3 km i nagle pada.
jak nie będzie iskry włóż palec do fajki i kopnij i zobacz czy jest prąd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kamil-bucko
Moto-Amator forum

Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 0:23, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
wlasnie nie ma go... sprawdzalem wszedzie miernikiem i palcem gdzie sie da;p ale co moze byc przyczyna naglej utraty iskry?? cewka? ale raczej prad by byl wtedy na przerywaczu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zyrafao2
Moderator

Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:38, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Hmm zależy jak cewka butelkowa to iskra by była na platynkach jak cewka silnikowa to nie bd iskry sprawdz kondensator bo kondensator odpowiada z iskrę a kondensatorki lubią siadać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kamil-bucko
Moto-Amator forum

Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:28, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
ale jak go sprawdzic??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zyrafao2
Moderator

Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:39, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Kondensatora nie sprawdzisz a cewke sprawdzisz bierzesz poprostu zwykłą diodę 6v czy tam jaką masz i 1 kabel podpinasz do styku cewki a 2 kabel tykasz silnika i kopiesz jak dioda sie zaświeci to czyli że cewka jest dobra to w takim układzie kondensator masz do bani a tak propo jak kondensator jest zepsuty to nigdy nie bd iskrzyć się na platynkach...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|