|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:08, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
tak slifierka scinasz i wybijasz. Nawet jak zetniesz łby nitow to one same nie zejda trzeba je wybic.
Co do nich sie tyczy raczej nie ma ich w komplecie, dlatego warto isc do sklepu z srubami/nitami z zakupiana zebatka i tam Ci dobiora nity.
A nie musza byc odpowiednio zamontowane bo juz kupujesz nity stozkowe, one nie wystaja tak jak normalne, a zaklepujesz od strony tarcz sprzeglowych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:36, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
aaaa , nie wiedzialem własnie od której strony zaklepać , ale jak widziałem na necie , zębatki to był cały komplet , zębatka , nity ,i ta taka blaszka co sie ją montuje do zębatki tez na nity i to tworzy całość , a jak bedzie nowa zębatka to tuleja też by sie nowa przydała , co nie/?? a pytanie jeszcze , jak bede wszystko składał , to jak będe nową tuleje w nową zębatkę wkładał to przesmarować ja olejem czy ona ma poprostu ciasno i na sucho wejsc , albo na walek jak bede wszystko montowal , bo mnie sie wydaje ze chyba trzeba wszystko przesmarowac i zakladac , czekam na odp . pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:57, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
nie no, nowa tuleja oczywisicie
Hm a co do tego ze trzeba przesmarowac to tak. Zawsze jak np zakladasz nwe lozyska korbowodu, lub pierscienie. To warto przesmarowac gdyz silnik nie pracuje na sucho wtedy, a zanim dojdzie olej to troche minie.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:05, 12 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
ok dzieki za porady , bedzie kasa to zabieram sie za to , i mam nadzieje ze luzu juz nie bedzie , pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:31, 12 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
mam jeszcze pytanie , jak ma byc załozona sprezyna talerzowa , wypukłą stroną do zewnątrz czy do wewnatrz bo rozkładałem i sie nie przyglądałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemekp42
Moto-Maniaq
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:41, 12 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
tą wypukłą stroną od zewnątrz, inaczej pasowała nie będzie:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:25, 13 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
mam pytanie , jak bedzie dużo oleju w benzynie ale to naprawde dużo ze bedzie zasłona dymna to motór bedzie sie lekko dławił , bo mam w huj oleju w benzynie i na wolnych obrotach mi sie muli tzn nie chce wejsc na obroty , dopiero jak powoli bede odkrecał manetke to wejdzie normalnie na obroty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:45, 13 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
TAK. To dolej troche benzyny do tej mieszanki i po klopocie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:42, 13 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
ok dzieki za porade , już myslałem ze cos zepsute , dolałem już benzyny i teraz tylko musze zebatke od kosza zmienići jazda , pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:02, 14 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
mam pytanie , bo jak ruszam przodem to mi sprezyny słychac i myśle czy by oleju nie dolać , i pytanie jak i gdzie sie spuszcza stary olej a gdzie i któredy wlewa nowy??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemekp42
Moto-Maniaq
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:46, 15 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Odkręcasz koło i od dołu masz śrubki do spuszczenia oleju a później wlewasz nowy od góry. Ale nie pamiętam już ile tego oleju się wlewało musisz poszukać w książce. Tylko jak nie ma oleju to mógł on wycieknąć uszczelniaczami więc nie wiem czy nie będziesz musiał ich też wymienić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:00, 15 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
a te uszczelniacze to trudno wymienić?? bo jakoś śladów oleju to nie widziałem nigdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|