Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kura256
Moto-Vip
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:01, 22 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
No a jak wymieniłes cewke to pali nadal kondensatory!?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
patryk4773
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 15:25, 22 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj będę zmieniał. A cewka ma być podłączona do masy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk4773
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 20:20, 22 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
I cewka zmieniona. I dalej to samo. Zaizolowałem ja i nic nie pomogło. Odłączyłem ładowanie i dalej. jak tak dalej pójdzie to zbankrutuje przez kondensatory
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kura256
Moto-Vip
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:25, 22 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
No czyli lista możliwych awari się skoczyła goń po dobrego elektryka ponieważ jest cos źle podłączone bo nie ma chu... żeby tak paliła te kondensatory
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk4773
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 19:54, 23 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
I jak zakładam świece o większej ciepłocie to mi pali szybciej. Podłącze na krótko w jakiś dzień go i zobaczę jak będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:09, 23 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
W jaki sposób odłączyłeś ładowanie?
pojeździj dosłownie na samym akumulatorze, + na krótko do cewki, masa najlepiej do silnika, no i oczywiście jakiś wyłącznik musi być.
Może jeszcze źle podłączyłeś cewke.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:18, 23 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
a tak zapytam platynki w jakim stanie masz?? nowe czy stare
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kura256
Moto-Vip
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:19, 23 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ale jak źle cewke podłączy to nie ma nic do tego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk4773
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 22:22, 23 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Platynki ostatnio zmieniane na oryginalne Cewka dobrze podłączona jest tak jak na schemacie. Bo on chodzi normalnie i jedzie na nowym kondensatorze ale z 500 metrów i się spala. I właśnie chce zrobić tak jak mówi OsteR9019. I wtedy już będe wiedział czy iść do elektryka czy nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk4773
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 14:08, 18 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Podłączyłem jak mówiłem i nie pali kondensatora. Lecz nie jeździłem dużo więc może być różnie. Wybiorę się w dłuższa podróż i napisze czy dalej pali. Trochę przerywa ale jeszcze gaźnik ustawie i zapłon i oryginalny kondensator włoże bo ten w samochodwym kupiłem i do zmiany jeszcze tarcze sprzęgła a kiedy indziej od początku elektrykę bo musiało być coś nie tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:17, 18 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Wiesz jeszcze co możesz zrobić to podpiąć kondensator pod kabel który ładuje aku z alternatora, a kondensator do masy. Nie pali wtedy żarówkę i żadne inne cuda się nie dzieją (patent który mi zdradził mechanik motocyklowy)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fodro89
Moto-Amator forum
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:07, 19 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Skoro już mowa o zapłonie. To jaki odstęp powinien być?? Mi mówiono że 0.3 mm To dobra odległość??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fodro89 dnia Wto 19:43, 19 Lip 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|