 |
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motorzysta86
Moderator

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:32, 01 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Składaj reklamacje, co do pierścienie to tak może być. Ja nieoryginalne pierścionki też musiałem szlifować (zamki w nich)
Co do robienia szlifu, cylinder powinien mieć spiralne ślady po honowaniu. Przecinające się pod kątem ponad 60 stopni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
jaskot12
Moto-Amator forum

Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kolbuszowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:15, 02 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
A mam jeszcze pytanie czy po tym szlifie będzie troche słaby na początku ?bo jak na razie to go tak troche jak by muli . i czy jest możliwie aż taka różnica żeby wydawał głośniejszy dzwięk z tłumika ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BOOSTER212
Moto-Senior

Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:27, 03 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
glosniejszy bedzie bo ma wieksze sprezanie a co do tego ze jest slabszy to jak to sprawdzales?? przeciez nie wolno wkrecac go na wysokie obroty na poczatku...
a do 3 tys kazda mz jest slaba
robilem tam kilka szlifow i zawsze bylem zadowolony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Binladen
Moderator

Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:08, 06 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Motórzysto , dodam od siebie odnośnie wału , czopy są utwardzane powierzchniowo , i zabawy z spawarką po prostu ten materiał czynią kupą gówna , nie wspominając o naprężeniach powstałych z tych zabaw , ale jak działa , to niech działa , to tyle w kwestii teoretycznej , booster , nie zęby kłowe , tylko sprzęgła kłowe , muszą mieć pochyły kąt 3 stopnie względem osi pionowej kła/sprzegła kłowego , co do szlifu , cylek tak wygląda po szlifie , nie ma się czym przejmować , a pierścienie dobiera się po szlifie do cylindra , pamiętam jak babka w sklepie wysypała mi pełno pierścieni na I szlif , wybrałem 2 bo reszta nie nadawała się do niczego , i to samo z dobieraniem do tłoka , patrzysz na luz w rowkach , to tyle . Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motorzysta86
Moderator

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:04, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Binladen napisał: |
Motórzysto , dodam od siebie odnośnie wału , czopy są utwardzane powierzchniowo , i zabawy z spawarką po prostu ten materiał czynią kupą gówna , nie wspominając o naprężeniach powstałych z tych zabaw , ale jak działa , to niech działa , to tyle w kwestii teoretycznej , booster , nie zęby kłowe , tylko sprzęgła kłowe , muszą mieć pochyły kąt 3 stopnie względem osi pionowej kła/sprzegła kłowego , co do szlifu , cylek tak wygląda po szlifie , nie ma się czym przejmować , a pierścienie dobiera się po szlifie do cylindra , pamiętam jak babka w sklepie wysypała mi pełno pierścieni na I szlif , wybrałem 2 bo reszta nie nadawała się do niczego , i to samo z dobieraniem do tłoka , patrzysz na luz w rowkach , to tyle . Pozdro |
Wału nie napawasz a robisz punkty, przepraszam ale Twoje myślenie jest w błędzie. To tak jakbyś chciał w podkładce stalowej zrobić punktakiem otwór a później wiercić wiertłem. W przypadku dobrej podkładki spalisz wiertło. Czopy wałów mają kilka warstw utwardzanego materiały i elastyczny środek co daje bardzo dużą wytrzymałość. Twardość powierzchni sięga nawet powyżej 60 HRC. Natomiast środek jest miększy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Nie 11:05, 07 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Binladen
Moderator

Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:45, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Właśnie o to mi chodziło , ale to tylko teoretyzowanie , skoro działa i jeździ to niech tak zostanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motorzysta86
Moderator

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:39, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Też nie chowam urazy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|