|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 7:44, 23 Mar 2007 Temat postu: MZ ETZ 150 - problem z pracą silnika bez ssania |
|
|
Witam forumowiczów,
Właśnie kupiłem sobie motuuur
Motorek pali fajnie (prawie od kopa na ssaniu i chodzi dobrze dopóki nie wyłączę ssania. Jak już je wyłączę motor nie schodzi już do tak niskich obrotów jak na ssaniu i po chwili gaśnie. Nie chce też wchodzić na obroty bez ssania.
Do tej pory:
- wyczyściłem gaźnik
- wyregulowałem śrubkami
- sprawdziłem filter
- dzisiaj zamierzam wymienić świecę
PS. Czy mieszankę paliwa robi się 50:1 bez żadnych uzdatniaczy paliwa, bo pamiętam, że od momentu bezołowiówek coś się dolewało do malacza ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 10:03, 23 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Motor gasnie nawet jak jest ciepły ? Jesli tak to
podnies poziom paliwa poprzez odpowiednie podgięcie blaszek na plywaku . Gaźnik w jaki sposób czyscileś ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
MarioMz
WYMIATACZ
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Pią 12:58, 23 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
tylko cos z gaznikiem zrób regulacje tam w komorze pływakowej jak napisał wyzej i podnies iglice moze to cos da.. a jak jest za mały poziom paliwa w komorze pływakowej to ta blaszke ie do góry cz na dół podgina? bo sie pogubiłem juz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk
MZ-RACERRRRRR
Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 667
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:42, 23 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Albo masz kranik zajeb*** i musisz dlatego zasysać paliwo..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 15:25, 23 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
albo nie dostaje paliwa albo dostaje za dużo powietrza zobacz czy przypadkiem kranik nie jest zatkany, najlepiej wykręć go całkiem z baku i przeczyść (sitko które jest w baku lubi być zatkane - o ile wogóle jeszcze jest), jezeli to nie pomoże to trzeba odpowiednio wyregulować gaźnik, ewentualnie kupno nowego kompletu dysz może pomóc...
|
|
Powrót do góry |
|
|
MarioMz
WYMIATACZ
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Pią 15:34, 23 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
to zamiast wykrecac kranik to odkrec kranik(daj na otwarty albo rezerwe) i zobacz czy leci paliwo z przewodu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk
MZ-RACERRRRRR
Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 667
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:29, 23 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Lecieć może ale wolno strasznie.......
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 14:13, 02 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Kranik czyściłem już wcześniej,
gaźnik również czyściłem (dysze, i co się tam tylko dało),
wymieniłem filtr powietrza,
wymieniłem świecę,
wymieniłem kondensator
teraz szukam kogos kto mi zrobi szlif cylinderka, bo dzwoni jak cholera motorek.
Spróbuję pływak ustawić, bo tego jeszcze nie próbowałem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Muszy
Moto-guruu
Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Pon 14:18, 02 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
... jesli na ssaniu wkreca sie na obroty a bez nie to jest zle wyregulowany gaznik...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MarioMz
WYMIATACZ
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Pon 14:45, 02 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
jak jestes z kas koło legnicy to znam kolesia co robi szlif cylindra... odp na PW albo odezwij sie na gg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk
MZ-RACERRRRRR
Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 667
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:10, 02 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Ja tak miałem podobnie że była bardzo przymulona to jak zobaczyłem styki to była za duża przerwa....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matisl
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Wto 21:18, 03 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
masz za niski poziom paliwa, lub za male dysze wsadzone. mialem ten problem jak zmienilem dysze(okazaly sie mniejsze) i trzeba bylo jeździć na ssaniu, zalozylem stare dysze i jest ok. A na samym poczatku jak kupilem moto to bylo to samo i byl za niski poziom paliwa w komorze plywakowej ma byc 29 i 32mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|