Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

MZ ETZ 150 - problem z pracą silnika bez ssania

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 7:44, 23 Mar 2007    Temat postu: MZ ETZ 150 - problem z pracą silnika bez ssania

Witam forumowiczów,

Właśnie kupiłem sobie motuuur

Motorek pali fajnie (prawie od kopa Mruga na ssaniu i chodzi dobrze dopóki nie wyłączę ssania. Jak już je wyłączę motor nie schodzi już do tak niskich obrotów jak na ssaniu i po chwili gaśnie. Nie chce też wchodzić na obroty bez ssania.

Do tej pory:
- wyczyściłem gaźnik
- wyregulowałem śrubkami
- sprawdziłem filter
- dzisiaj zamierzam wymienić świecę


PS. Czy mieszankę paliwa robi się 50:1 bez żadnych uzdatniaczy paliwa, bo pamiętam, że od momentu bezołowiówek coś się dolewało do malacza ?
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 10:03, 23 Mar 2007    Temat postu:

Motor gasnie nawet jak jest ciepły ? Jesli tak to
podnies poziom paliwa poprzez odpowiednie podgięcie blaszek na plywaku . Gaźnik w jaki sposób czyscileś ?
Powrót do góry
MarioMz
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

PostWysłany: Pią 12:58, 23 Mar 2007    Temat postu:

tylko cos z gaznikiem zrób regulacje tam w komorze pływakowej jak napisał wyzej i podnies iglice moze to cos da.. a jak jest za mały poziom paliwa w komorze pływakowej to ta blaszke ie do góry cz na dół podgina? bo sie pogubiłem juz...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk
MZ-RACERRRRRR
MZ-RACERRRRRR



Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:42, 23 Mar 2007    Temat postu:

Albo masz kranik zajeb*** i musisz dlatego zasysać paliwo..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 15:25, 23 Mar 2007    Temat postu:

albo nie dostaje paliwa albo dostaje za dużo powietrza Mruga zobacz czy przypadkiem kranik nie jest zatkany, najlepiej wykręć go całkiem z baku i przeczyść (sitko które jest w baku lubi być zatkane - o ile wogóle jeszcze jest), jezeli to nie pomoże to trzeba odpowiednio wyregulować gaźnik, ewentualnie kupno nowego kompletu dysz może pomóc...
Powrót do góry
MarioMz
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

PostWysłany: Pią 15:34, 23 Mar 2007    Temat postu:

to zamiast wykrecac kranik to odkrec kranik(daj na otwarty albo rezerwe) i zobacz czy leci paliwo z przewodu Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk
MZ-RACERRRRRR
MZ-RACERRRRRR



Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:29, 23 Mar 2007    Temat postu:

Lecieć może ale wolno strasznie.......

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 14:13, 02 Kwi 2007    Temat postu:

Kranik czyściłem już wcześniej,
gaźnik również czyściłem (dysze, i co się tam tylko dało),
wymieniłem filtr powietrza,
wymieniłem świecę,
wymieniłem kondensator
teraz szukam kogos kto mi zrobi szlif cylinderka, bo dzwoni jak cholera motorek.


Spróbuję pływak ustawić, bo tego jeszcze nie próbowałem.
Powrót do góry
Muszy
Moto-guruu
Moto-guruu



Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Pon 14:18, 02 Kwi 2007    Temat postu:

... jesli na ssaniu wkreca sie na obroty a bez nie to jest zle wyregulowany gaznik...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarioMz
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

PostWysłany: Pon 14:45, 02 Kwi 2007    Temat postu:

jak jestes z kas koło legnicy to znam kolesia co robi szlif cylindra... odp na PW albo odezwij sie na gg

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk
MZ-RACERRRRRR
MZ-RACERRRRRR



Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:10, 02 Kwi 2007    Temat postu:

Ja tak miałem podobnie że była bardzo przymulona to jak zobaczyłem styki to była za duża przerwa....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matisl
Administrator
Administrator



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Wto 21:18, 03 Kwi 2007    Temat postu:

masz za niski poziom paliwa, lub za male dysze wsadzone. mialem ten problem jak zmienilem dysze(okazaly sie mniejsze) i trzeba bylo jeździć na ssaniu, zalozylem stare dysze i jest ok. A na samym poczatku jak kupilem moto to bylo to samo i byl za niski poziom paliwa w komorze plywakowej ma byc 29 i 32mm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin