|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tajsmanik
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przechlewo < PWO> Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:30, 20 Gru 2010 Temat postu: MZ etz 150 zacinajacy się kopek |
|
|
Witam ostatnim czasem postanowilem wsadzic do swojego simsona SR Silnik od etz150 wiec do dziela wszystko ok juz wsadzone i odpalone tylko co 3 kopniecia zacina sie kopek i odnosze wrazenie ze cos jest nie tak po prostu stanie i koniec trzeba noga lekko pukac i mozna kopac dalej co to moze byc??? czy po prostu wal ustawia sie w neutralnym polozeniu dla kopka?? czy wykruszony jakis tryb?? i nie kapuje do konca jak zalac go olejem bo spysty sa 2 a wlew 1 kontrolka poziomu w kapie na sprzeglo wytłumaczy ktos co i jak??? Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tajsmanik
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przechlewo < PWO> Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:51, 20 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
odpowie ktos????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:02, 20 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
podejrzewam że masz nadkruszone lub wyrobione zęby na pół księżycu kopniaka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:59, 20 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
HEHE , ja mam troche podobnie , a znaczy mialem , wystarczy wymiana zębatki wypukłej startera , ona nachodzi na zębatke z tyłu kosza , a jak to nie pomoze to i przy okazji półksięzyc , a co do oleju , jest jedna śruba spustowa , ta druga jak napisałeś dwie że są , to jej nie wolno wykręcać bo tam jest kuleczka i spręzynka która ci wszystkie biegi trzyma w kupie , śruba spustowa jest bardziej na srodku silniku pod spodem , a od biegów ktorej nie wolno wykrecac tak bardziej pod stopkami , czyli gdzies tak przy końcu silnika , a olej lejesz 10W40 , czyba taki , dobry jest LUX10 , przejeździłem nim sezon i żadnych problemów z wysprzęglaniem czy inną pipą , lejesz olej do momentu aż bedzie leciało z dziurki kontrolnej , zakręcasz i dolewasz jeszcze około 50 ml , wszystko zakręcasz , sprawdzasz i jazda , to tyle, jak masz problemy z etz 150 to pisz , chętnie pomogę,Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tajsmanik
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przechlewo < PWO> Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:40, 21 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
dzieki chlopaki za odpowiedz i wytłumaczenie co i jak a jak widzialem to pol ksiezyc jest ok ewentualnie ta zębatka za koszem ale to niczemu nie pszeszkadza tak??? jak jest wykruszona??? tyle ze tnie kopka czasem jop???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:45, 21 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
według mnie to nie dopuszczalne. Te nadkruszone zęby będą się dalej wykruszać aż w końcu kopka będzie Ci się naprawdę zacinać na dobre, lub nie będziesz miał jak odpalić silnika.
Jeszcze niech Binladen się wypowie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:53, 21 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Więc tak , jezeli zębatka z tyłu kosza jest już poszargana, nie zazębia się dobrze z półksiężycem i powoduje jego zwiekszone zużycie , czyli się bedzie kruszyć, ale patrząc z drugiej strony , w końcu nie jest to z plasteliny , tylko z metalu i jakąs wytrzymałośc ma , i jeżeli silnik jest wyregulowany prawidłowo , na zimnym wystarczą max 5 kopnięcia na ssaniu , a na ciepłym max 2 kopy , także jeżeli wszystko wyregulowane prawidłowo to zębatki aż tak nie ucierpią , ale ja bym na twoim miejscu odłożył jakieś 50 zł , i kupił obydwie zębatki i już , bo jak tak dalej bedzie , stanie się dokładnie to samo co mówił motórzysta , a najgorszy scenariusz to taki , jeżeli ci się ułamie kawałek zęba i wpadnie pomiędzy łańcuszek i zębatki sprzęgłowe , to juz kaplica , czasami przemieli i już , a czasami wypluje łancuszek deklem , hehe , Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tajsmanik
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przechlewo < PWO> Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:16, 22 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
no to jak by nie patrzeć to nieciekawie to wygląda kase sie odłoży a teraz jeszcze jak mi ciagle kopek odbija i jak odpala to strzeli w tłumik zapłon przysipieszalem i opuznialem i nic platyny no nie wiem mam dosc wylatane lozyska na wale wiec może przerwa się wiedług mnie przestawia sama i nie za bardzo to chodzi narazie nie mam tlumika wiec za bardzo po dzwieku go nie poustawiam hehe ani zaplonu a tym bardziej gaziora zeby go nie przegzac i pierscieni zeby nie wyplulo pali po paru parsknieciach pochodzi i zgasnie ale to chyba slabo podkrecone ssanie albo czasem nie odpali tylko syknie i zapali sie z cyla taki podmuch ognia dosc wielki nie tylko iskierki więc co mz odbijaly zawsze to normalka??? czy cos nie tak??? a i jak odpalam to 1 kopniecie kopkiem to zazwydczajj 1 pzrebicie tlokiem bo w simku inaczej nie ustawie kopka i tak juz mam go przerobionego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:58, 22 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Zapłon , a po drugie piszesz że luzy na łożyskach , wymień je , mój ziomek miał to samo , wał skakał jak pokopany , przerwa w cały świat , moto jeździło , ale ile trzeba było sie nameczyc aby odpalić to klękajcie narody , wymień łożyska , zamotaj rure od 250/251 , i powinno cykać ,Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tajsmanik
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przechlewo < PWO> Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:27, 23 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
ok a orientuje sie moze ktos jaka długość ma zwykły tłumik od 150 i sport 150??? bo na zwyklym slicznie one cykaja a jak bedzie za dlugi to bedzie mi wystawal za simka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:48, 23 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Na twoim miejscu kupił bym normalny tłumik do simsona a nie bawienie się w mz-simson , simso 50ccm, mz 150ccm , różnica jest , a po drugie silnik na tłumiku od mz 150 nie bedzie dawał pełnej mocy , Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tajsmanik
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przechlewo < PWO> Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:12, 25 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
No w sumie tak ale simsonowskie tłumiki nie podejda aktualnie posiadam LeoVince za prawie 400zł na simku smigalo cacy z 30% mocy i wiele wieksze obroty i lepsze wkrecaanie ale niby 150ccm to nie bedzie chodzic bo sie zadusi na tym albo wcale nie odpali i to samo na orginale simsonowskim to mowisz lepsze bedzie sportowy od etz 150 niz zwykly?? hmm wolal bym sporta bo jest krutrzy i do sima bedzie jak ulal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|