|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janik_89
Moto-VIP
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Okolice Lublina
|
Wysłany: Pon 17:28, 24 Wrz 2007 Temat postu: MZ ETZ 250 Bez kranika |
|
|
Witam
Po co jest kranik w naszych mz?? Co się stanie jak go nie będzie?? Ja myślę nad wyrzuceniem go, bo stary mi ciekł i nowy też mi cieknie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 19:40, 24 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
O kurka,po co jest kranik w MZ... ale mnie rozwaliłes... Administratorzy ja bym mu dał ostzerzenie za gupote i pisanie nowego bez senswonego tematu
|
|
Powrót do góry |
|
|
domczak
Street-race
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ST.BIELSKO
|
Wysłany: Pon 19:40, 24 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
po to zeby ci caly czas paliwo nie lecialo!!a to ze cieknie to moze jest powodem takim ze trzeba dorkecic takie 2 srubki?? sprobuj a napewno pomorze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Janik_89
Moto-VIP
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Okolice Lublina
|
Wysłany: Pon 20:53, 24 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Włochaty jak jesteś taki mądry to wytłumacz mi dokładnie do czego jest kranik potrzebny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomson18
Moto-Amator forum
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełmża
|
Wysłany: Pon 21:25, 24 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Jak nie wiesz to zostaw odkręcony kranik na noc w motorze i spróbuj go odpalić rano. Jak go odpalisz to stawiam ci piwo. I zobaczysz że będzie mniej paliwa w baku. A jeśli ci cieknie to uszczelnij go sobie choćby nawet sylikonem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 7:50, 25 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
wiec tak Kranik jest poczebny poniewaz jesli zatną sie np pływaki,to przez 10 minut niemasz całego paliwa w baku.Wystarczy ze bedzie kapac z gaznika to juz Ci wyleci w huj paliwa,i w zyciu nieodpalisz motoru po paru godzinach z otwartym kranikiem,własnie po to jest kranik.A i jeszcze wyłapuje syf który jest w zbioriku gdy by niewyłapywał bruu,czyscił bys gaznik co 100km
|
|
Powrót do góry |
|
|
kwahoo
Moto-guruu
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:43, 26 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Kranika nie potrzebujesz tylko wtedy, gdy masz gaźnik z gumową końcówką zawora, bo metalowa jest nieszczelna, Polecam włoski kranik z przezroczystym ostojnikiem, on nie będzie ciekł.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|