|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin19Poznan
Moto-Amator forum
Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:35, 03 Mar 2010 Temat postu: mz etz 250 cos stuka w silniku, prosze o pomoc |
|
|
witam, podczas gwaltownego startu w motorku cos stuka i puka tak metalicznie.... zupelnie tak jakby lancuch przeskakiwal na zebatce napedowej ale to sprawdzilem i jest napiety w sam raz;/ moze ktos sie z czyms takim spotkal? co to moze byc? moze cos ze sprzeglem? prosze o dosc szybkie odpowiedzi. z gory dziekuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:40, 03 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ja sie spotkałem z czymś takim że z tyłu w kole waliło jak był zabierak już wyeksploatowany.
A jak jest na luzie jak zwiększasz obroty z wolnych tak do 5-6 tys?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:06, 03 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Problem jest w tedy gdy jedziesz czy nawet na luzie ?? jak także na luzie to na jakich obrotach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:33, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Jezeli przy ruszaniu to moze łancuszek sprzegłowy luzny i jak ruszasz to jest szarpniecie i wtedy przeskakuje , albo masz luz w zebatce z tyłu i to samo , sprawdz zebatke zdawczą bo moze ząbki są juz jak szpilki , albo zebatka przy koszu i na wale od strony sprzegła juz są wyrobione , jeszcze jedno , czy to tez słychac przy zmianie biegów??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Binladen dnia Czw 22:34, 04 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin19Poznan
Moto-Amator forum
Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:38, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
problem pojawia sie tylko podczas jazdy lub ruszania ( na biegu jalowym przy dodawaniu gazu-nie) lancuch napedowy nie przeskakuje na zebatkach-sprawdzalem. przy zmianie biegow tez czasem slychac , ale tylko jesli jade na jedynce przeciagne mz na obrotach i wrzuce na 2 i manetka do konca . wiem ze objawy ewidentnie wskazuja na cos z lancuchem ale na moje oko wszystko tam jest w porzadku .... troche dal mi do myslenie ten lancuszek sprzeglowy co kolega Binladen wspomnial i mysle ze bede musial to sprawdzic bo to chyba dobry punkt zaczepienia. Panowie dziekuje za rady jakby ktos jeszcze na cos wpadl to prosze o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:15, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
ok spoko , nasuneła mi sie mysl ze ci łancuch ociera o dekiel ,ale to metaliczny dzwiek , a takie strukanie to juz pisalem, a jeszcze jedno , masz luz na korbowodzie ?? tzn na boki dosc duzy albo masz wyrobione miejsce na sworzen?? ja mialem tak w wsk 125 , mialem luzny sforzen i jak dawalem gazu to stukało ale nie zawsze , ale ten metaliczny dzwiek to nie wiem , ale mozesz miec nowe tuleje na wałkach i one sie docieraja i wydaja charakterystyczny dzwiek , moze tryby nie dotarte na skrzyni i tra o siebie dosc dobrze i daja taki dzwiek .... ten post to kompletna apstrakcja ale sprawdz to , oczywiscie nie rozbieraj silnika zeby tulejki sprawdzic . pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Binladen dnia Pią 9:20, 05 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:52, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
To na pewno nie łańcuszek, daje sobie za to uciąć ręce i nogi. MZ ETZ 250 nie ma łańcuszka sprzęgłowego.
Jeśli by to był korbowód to by było głównie na luzie przy zwiększaniu obrotów z minimalnych na średnie. Sprawdź w jakim stanie jest zabierak w tylnym kole.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin19Poznan
Moto-Amator forum
Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 2:05, 06 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
jak patrzylem na zabierak to wydaje mi sie ze jest dobry , nawet luzow nie ma duzych. czyli w etz 250 nie ma lncuszka przeniesienia napedu?? w etz 150 byl a tego silnika od 250 jeszcze nie rozbierlem wiec pytam. panowie niestety ja juz nie mam pomyslu co to moze byc, podejrzewam ze to sie okaze podczas jazdy niestety
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:59, 06 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Może luzy na łożyskach. Poruszaj wałkiem zdawczym czy nie ma luzu. Luz może być na łożyskach pod drugą pokrywą.
A może łańcuch uderza gdzieś o rame czy silnik masz prawidłowo naciągnięty i czy masz osłone???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin19Poznan
Moto-Amator forum
Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 3:31, 07 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
taak, oslony na lancuch sa i on na bank nigdzie nie uderza...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:32, 07 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
No to w takim razie , nie wiem czy dobrze mowie ,masz luz na koszu sprzelowym i ci kosz ociera o dekiel , ale nie jestem pewien bo w Mz-kach krótko siedze ,a tak to to juz nie wiem , sprawdzaj wszystko po kolei i jak bys mógł to wsłuchaj sie jeszcze raz i to dobrze skad dokladniej to sie wydobywa , pomysl jeszcze i inni tez bo mi sie pomysly wyczerpały
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:32, 08 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Gdybym tylko miał możliwość posłuchania to bym powiedział co. Kosz o dekiel nie może stukać bo niby jak, do obudowy ma daleko. Jeśli wykluczasz układ przeniesienia napędu na koło to musisz rozbierać silnik, może na skrzyni coś sie dzieje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|