|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suchy_xP
Moto-Amator forum
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:10, 06 Lut 2008 Temat postu: MZ ETZ 250 POMOCY!!!!!!! |
|
|
1).Mam problem, założyłem nowy cylinder i tłok, mam iskrę ale zalewa mi świecę jak sprawdziłem palcem kompresje to wydaje mi się że jest słaba ale nie wiem czemu lekko się kopie i silnik nie daje się uruchomić.
1a) Czy to może być coś od sprzęgła bo też coś się z nim stało rączka chodzi normalnie ale jak wrzucam bieg to tak jak by nie było sprzęgła i na sucho wchodzi bieg.
2).Udało mi się go odpalić ale słychać jak by gdzieś powietrze ssał, strzela od czasu do czasu i ma strasznego muła, powiedcie co to może być. Strzela co jakiś czas z tłumika ale napewno to nie przerywacz ani kondensator bo wymieniłem. Iskra nie przeskakuje na przerywaczu.
3).Aha jeszcze mam pytanie, pękł mi ten jeden pierścień na wirniku co szczotka po nim chodzi i czy mogę założyć 2 szczotki na 1 pierścień?
Czy to można gdzieś jakoś naprawić bo rozpołowił się ten pierścień grafitowy na 2 części. Lub może ma ktoś niedrogo do sprzedania jakiś dobry wirnik?
Bardzo proszę o odpowieź na wszystkie moje pytania i o pomoc!!!
Będe bardzo wdzięczny za pomoc.[/b]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Janik_89
Moto-VIP
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Okolice Lublina
|
Wysłany: Śro 23:29, 06 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
To, ze ci strzela w tłumik to zapłon musisz wyregulować. A na przerywaczu iskry nie powinno być widac. Co do słabej kompresji to sprawdź czy głowicę dobrze dokręciłeś. Ja jak w wakacje wymieniałem tłok i cylinder to po kilkunastu kilometrach musiałem uszczelke pod głowica wymienić, od tamtej pory moje moto chodzi tak jak trzeba. Więcej nie powiem bo sam nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Janik_89 dnia Śro 23:32, 06 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macieek
Moto-Vip
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łosice
|
Wysłany: Czw 10:04, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
A co do wirnika to sie nie baw w jakieś szczotki bo ja miałem to samo i tez miałem popękany komutator i jak jechałem po wyżej 4,5 obr. to mi sie kontrolka od ładowania zapalała Pojeździłem tak jakiś czas i całkiem padł
Teraz wymieniłem wirnik i śmiga bez awaryjnie Wiec na twoim miejscu bym rozglądał sie za Wirnikiem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy_xP
Moto-Amator forum
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:21, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ale ja całkiem tego pierwszego pierścienia nie mam bo się rozleciał w drobny mak, tylko jeden mam i czy mogę dać na niego 2 szczotki albo podpiąć się pod 1 szczotkę 2 kabelkami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Janik_89
Moto-VIP
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Okolice Lublina
|
Wysłany: Czw 17:41, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Nic z tym nie wykombinujesz. Musisz zmienic wirnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk
MZ-RACERRRRRR
Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 667
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:38, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Janik_89 napisał: |
A na przerywaczu iskry nie powinno być widac. |
U mnie chodzi dobrze moto ale widać iskre na przerywaczu to co t zrobic żeby jej tam nie było??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Janik_89
Moto-VIP
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Okolice Lublina
|
Wysłany: Czw 21:45, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Nie wiem co zrobic ale mi pewien mechanik powiedział, ze nie powinno być. A jak ci dobrze chodzi to może nie ruszaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matisl
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Pią 0:03, 08 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Sprawdź szczelność od filtra powietrza do cylindra, może bierze lewe powietrze. Ustaw zapłon, jak strzela, zmień świece- jak zmienisz na nową to dopiero ustawiaj dobra rada:) a wirnika nie musisz wymieniac, poszukaj komutatora samego na agmot.pl , lub na allegro. i wyreguluj gaźnik, sprawdźpoziom paliwa w komorze pływakowej, a jak dopiero co zlożyłeś motor, to kompresja będzie słaba, muszi troche pochodzić i trzeba poczaekac, aż sie wszystko ułoży, ale po paru minutach gdy motor pochodzi to już bedzie czuć na starterze kompresje:)
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Suchy_xP
Moto-Amator forum
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:51, 08 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Aha, dzięki sprawdzę to wszystko,
Ale wolę już wymienić ten cały wirnik, a co sądzisz o wirniku z komutatorem mosiężnym?
No właśnie nie wiem czemu ma taką słabą kompresję na nowym cylindrze i tłoku, mozliwe że po jakimś czasie się ułoży.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|