Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

mz etz 250 wiosenne problemy :( :P
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lenar90
Moto-Vip
Moto-Vip



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:35, 31 Mar 2009    Temat postu: mz etz 250 wiosenne problemy :( :P

no to jak to często bywa po zimie odpał i jazda próbna i wychodzą niedociągnięcia. Wesoly Mam ogólnie takie uwagi i oczekuje od was odpowiedzi czy dobrze myśle i co wy byście zrobili i jak w najprostszy sposób.

Ogólnie MZ coś mi kiepsko pracuje. Mam nową świece NGK B8HS-tak dopowiem tylko (na starej patrzyłem jest podobnie) Wesoly Przy 4 tyś obrotów zaczyna nierówno pracować ma skoki obrotów im wyżej tym gorzej aż w końcu zaczyna się dusić. Na niskich jałowych tez kiepsko pracuje. Myśle że to gaźnik ale mając mało czau ustawiłem doświadczalnie iglice najwyżej ( nie wiem czy tak było wczeniej czy nie bo jakoś jak wyjąłem to się to rozleciało a przypomne że w tamtym sezonie kupiłem moto i jeszcze właściwie go nie robiłem) no ale niestety to samo ,świeca wygląda na to że nie jest zalana chyba że na niższych zanim zgasze to wypali nadmiar benzyny nazbierany przy wyższych obrotach. pokombinuje jeszcze z tą iglicą ale nie wiem czy to może nie zapchało się coś bo wcześniej tak nie było- rok temu. A wy co myślicie o tym??
Ponadto zdażają jej się dosyć często strzelanie w cylindrze (w tym momencie kiedy strzela nie ma chilowo mocy) myśle że to zapłon --macie inny pomysł?? Czy wystarczy jeżeli troszeczke przesune zapłon??

prosze o odp[owiedź i z góry dzięki:P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:03, 01 Kwi 2009    Temat postu:

Przeczyść gaznik i ustaw go na nowo Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lenar90
Moto-Vip
Moto-Vip



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:29, 04 Kwi 2009    Temat postu:

a z zapłonem wszystko powinno być ok??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 0:07, 13 Kwi 2009    Temat postu:

Po zimie każdy gaźnik jest brudny i zapchany, po prostu tak jest i wystarczy wyczyścić albo dmuchnąć w dolot paliwa z kompresora czy pompki. A co do zapłonu jak nie był ruszany od ostatniego dobrego odpalania to powinno być ok, jednak sprawdzić i ewentualnie ustawić nie zaszkodzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lenar90
Moto-Vip
Moto-Vip



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:46, 15 Kwi 2009    Temat postu:

dokręciłem świece i po problemie (zauważyłem przy wolnym naciskaniu na kopajke że coś syczy i to było spod świecy) ake kurcze mam zrąbany gwint w głowicy:(Smutny bo tak się musiałem siłować żeby było dobrze pozatym wkęca się cięzko potem lekko i znowu cięzko będe musiał ją zdjąć i może coś się poprawi:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:05, 15 Kwi 2009    Temat postu:

Jak podejrzewasz że masz gwint na wykończeniu i uda Ci się wkręcić świece żeby było dobrze to już staraj się jej nie ruszać. Bo każde dobre wkręcenie może być ostatnim. I świeca świecy nie równa więc jedna może przeskoczyć a inna trzymać. Jak już z gwintu nic nie zostanie to zawsze można dorobić tuleje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lenar90
Moto-Vip
Moto-Vip



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:47, 16 Kwi 2009    Temat postu:

no a coś więcej o tej tulei dużo roboty czy lepeij popatrzeć za głowicą używką oczywiście z dobrym gwintem:)?? Wiem nie wykręcam świecy niepotrzebnie już Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:00, 16 Kwi 2009    Temat postu:

Jeśli chodzi o tuleje to osobiście miałem dorobioną z mosiądzu, ale ja nie robiłem tego tylko już taką kupiłem. Chodzi o to aby rozwiercić trochę otwór od świecy i wkręcić tuleje która ma gwint na zewnątrz i w środku, lub wkleić wtedy gwint tylko do świecy. Jeśli znasz jakiegoś tokarza czy kogoś kto się zna na tym to się opłaca bo zabieg nie jest trudny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:32, 16 Kwi 2009    Temat postu:

Ja bym wolał popatrzeć za nową bo teraz jest ok a ciekawe jak się kiedyś zagotuje, a to pizdzik i chłodzony powietrzem i na dodatek teraz się o ciepla i głowica się deformuje więc pewnego dnia może ci się zrobić że zacznie ci się kompresja uciekać i łapać lewe powietrze...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lenar90
Moto-Vip
Moto-Vip



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:45, 17 Kwi 2009    Temat postu:

no jest troche w tym racji że może nie będzie najlepiej a pozatym nie mam takich kontaktów. głowica nie jest potrzebna na dzisiaj więc jak będzie okazja to wyhacze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:37, 17 Kwi 2009    Temat postu:

Głowica taki "kawał żelastwa" Wesoly ale gwint uszkodzić nie trudno.
Niby oryginał to zawsze oryginał ale z pełną odpowiedzialnością mówię że dorabiana tuleja więcej wytrzyma niż oryginalna (chyba że ktoś to zrobi z marchwi)
Jednak zlecenie tego niezależnemu zakładowi na bank sporo kosztuje, we własnym zakresie to trzeba dużo wydać na gwintownik do świecy (chyba że się ma)
kupienie używki z dobrym gwintem to na pewno najlepsze rozwiązanie w tej sytuacji, i dobrze że nie musisz się z tym śpieszyć.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lenar90
Moto-Vip
Moto-Vip



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:56, 18 Kwi 2009    Temat postu:

Dzięki Jezyk Gdybym miał dostęp do takich warsztatów to bym się chyba jednak skósił Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin