Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

MZ NIE CHODZI TAK JAK POWINNA PPOOMMOOCCYY!!!

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jareke30328
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: RĘKAWIEC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:39, 23 Maj 2012    Temat postu: MZ NIE CHODZI TAK JAK POWINNA PPOOMMOOCCYY!!!

Witam kupiłem mz etz 250 (zwykły zapłon) to nie moja pierwsza miałem już kilka ale problem jaki mam z tą mz jest trudny i nie moge sobie z nią poradzić. mianowicie jak odpali to na bardzo wysokich obrotach strzela w gaźnik nie da się jej pociągnąć na maksa. a gdy się zagrzeje to już wg strzela w gaźnik i w tłumik ma problem z odpaleniem. Gdy jest zimna to da się pojeździ tak spokojnie, ale w żaden sposób nie osiągnie pełnych obrotów i mocy... sprawdzałem już wiele rzeczy mianowicie;
- wymieniłem cewke kondensator , przewód WN, fajkę. świece.
Zapłon regulowałem nie raz
gażnik ustawiałem a nawet przełożyłem od drógiej mz która chodzi normalnie..
Simering od strony wirnika ponieważ puszczał powietrze z wału
( od strony sprzęgła nie wymieniałem)
Próbowałem też bez filtra powietrza ale nic nie daje...
Proszę o pomoc będe bardzo wdzięczny...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:52, 23 Maj 2012    Temat postu:

podbiera gdzieś lewe powietrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jareke30328
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: RĘKAWIEC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:17, 23 Maj 2012    Temat postu:

Jeszcze przed chwilą rozebrałem miske i okazało się ze w oleju jest bęzyna, czyli simering nie szczelny.. czy może być to przyczyną tego strzelania????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:06, 24 Maj 2012    Temat postu:

Oczywiście że tak. Wymień i zmień olej w skrzyni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jareke30328
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: RĘKAWIEC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:54, 27 Maj 2012    Temat postu:

Wymieniłem ten simering i olej no i lipa jest tak samo.... mało tego zdiołem cylinder głowice gaźnik i króciec wszystko złożyłem dokładnie tak jak powinno to być zrobione no i nic z tego,.. nie wiem co może jej być..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:40, 27 Maj 2012    Temat postu:

Rozwartość styków przerywacza na ile wyregulowałeś?? Punkt zapłonu czujnikiem zegarowym??
Zobacz czy filtr powietrza nie jest zapchany i czy tłumik ma przelot.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jareke30328
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: RĘKAWIEC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:38, 05 Cze 2012    Temat postu:

przerwa na platynkach to około 1mm a nawet troche mniej... zapłon nie ustawiany czujnikiem zegarowym ale iskra jest idealnie w górnym położeniu tłoka. ( nie raz ustawiałem tak moją drugą mz i chodzi do tej pory bez zarzutu)zdoiłem teraz filter i tlumik i nic mi to nie pomogło... ta mz to jakaś zmora!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BOOSTER212
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:29, 05 Cze 2012    Temat postu:

totalnie zle ustawiony zaplon!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:57, 05 Cze 2012    Temat postu:

jareke30328 napisał:
przerwa na platynkach to około 1mm a nawet troche mniej... zapłon nie ustawiany czujnikiem zegarowym ale iskra jest idealnie w górnym położeniu tłoka. ( nie raz ustawiałem tak moją drugą mz i chodzi do tej pory bez zarzutu)zdoiłem teraz filter i tlumik i nic mi to nie pomogło... ta mz to jakaś zmora!!!!


Wszystko na oko...i dziwisz się że nie pracuje poprawnie. Rozwartość styków powinna być 0.35mm.

Zakup narzędzia i książki a później naprawiaj motor.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jareke30328
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: RĘKAWIEC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:10, 07 Cze 2012    Temat postu:

Słuchaj z MZ miałem do czynienia od małego i ja ci nie powiem dokładnie jaką mam przerwę bo jej ci nie zmierzę nie mam szczelinomierza... ale wiem ze jak przy każdej ustawiłem zapłon to chodziła bez zarzutu a miałem ich chyba już z 10 albo i więcej obecnie stoją 4 i chodzą tak jak powinny oprócz tej jednej... przy tej właśnie jest tak że zapłon sam się przestawiał. raz był za wcześnie a raz za późno to był powód tego że MZ nie chodziła tzn jest spieprzony wirnik lub krzywka ale stawiam na wirnik bo jak poprzedni właściciel rozbierał wszystko młotkiem to nic dziwnego...

PS. książkę do MZ mam jeszcze oryginalną ale na temat przerwy pisze tam tak "odstęp styków przerywacza powinien być dokonywany warsztacie wyspecjalizowanym" więc nie mam podanego wymiaru Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:46, 07 Cze 2012    Temat postu:

0.30mm-0.35mm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:27, 08 Cze 2012    Temat postu:

jareke30328 Regulamin punkt 16.

A temat do zamknięcia leci.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin