Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

naprawa hondy vf 750 s
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / JAPOŃCZYKI (HONDA, SUZUKI, YAMAHA, KAWASAKI ...)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mucha
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:57, 04 Paź 2008    Temat postu: naprawa hondy vf 750 s

witam pomóżcie zatarł mi sie honda vf 750 sabre jak wyjac silnik czy trzeba odkrecic gazniki i wał kardana pomóżcie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:50, 05 Paź 2008    Temat postu:

tak będziesz musiał odpiąć wał ale z gaznikiem nie wiem jak tam wygląda sytuacja Wesoly kolanko z wydechu będziesz musiał odpiąć i elektryke z silnika Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
diablo1990
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:47, 05 Paź 2008    Temat postu:

ja bym proponowal poodpinac jak najwiecej mozliwe, jak jeszcze silnik jest w ramie, to pozniej bedzie latwiej go wyjac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mucha
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:59, 05 Paź 2008    Temat postu:

czy wał trzeba wyjac przy obudowie silnika sa 4 ampule w tym miejscu czy jeszcze w innym miejscu iczy można dokupic panewki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:13, 05 Paź 2008    Temat postu:

Tak tam musisz odpiąć wał, a sprawa z panewkami to na 100% da się kupić tylko teraz jest sprawa czy na pewno ci panewki przytarło, bo możesz mieć tak że ci mogło uszkodzić korbowud a najgorzej wał korbowy tak jak mi kiedyś w Oplu i to nie było za ciekawie, i też sprawdz cylinder jak wygląda, tłok, pierścienie zaraz przy okazji wymienić...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mucha
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:50, 07 Paź 2008    Temat postu:

ze czywiscie nie najlepiej to wy glada tlok korbowód panewki nie wiem jak łancuch czy musze go roszczepic teraz przy zdjeciu głowicy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:50, 08 Paź 2008    Temat postu:

Łancuszek rozrządu musisz wyciągnąć przy ściąganiu głowicy tylko najpierw porób sobie znaki na wale korbowym i na głowicy bo jak ci sie rozrząd przestawi to masz fryty wtedy możliwe że będziesz miał wszystko do kapy to zależy o ile ci by przeskoczył, i na przyszłość byś wymienił ten rozrząd Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mucha
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:48, 08 Paź 2008    Temat postu:

najgorsze że on był chyba żle ustawiony bo znaki na tylny ch cylindrach były do gury a na przednich rużnica ojakies 5 zebów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
manius
MZ-RACERRRRRR
MZ-RACERRRRRR



Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nosówka kolo Rzeszowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 6:59, 09 Paź 2008    Temat postu:

ale jak chodzilo znaczy ze dobrze bylo,ktos przy robocie rozrzadu mogl zle kola zebate zalozyc i ustawiac klawiature na oko Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:07, 09 Paź 2008    Temat postu:

No to zaznacz farbką, i jak ściągniesz to zobacz jak wygląda tłok czy nie ma odbitych zaworów i też sprawdz zawory czy nie są krzywe, jak wszystko będzie dobrze to rozrząd był dobrze ustawiony

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zyrafao2 dnia Czw 7:07, 09 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mucha
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:54, 09 Paź 2008    Temat postu:

tłok rozbity a zawory jeszczcze nie wiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 7:24, 10 Paź 2008    Temat postu:

No to rozrząd zle ustawiony nie grzał ci się ?? lub nie palił jak smok?? no to tłok masz w tym momencie do wymiany Smutny sprawć czy nie masz jeszcze krzywego korbowodu i krzywych zaworów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / JAPOŃCZYKI (HONDA, SUZUKI, YAMAHA, KAWASAKI ...) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin