|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Terto44
Moto-Amator forum
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:10, 17 Sie 2008 Temat postu: Olej silnikowy wpływa na poprawne działanie motocykla? |
|
|
Witam. Mam pytanie, może głupie i oczywiste, ale chce sie upewnić. Jeśli wlałem do silnika zły olej(tzn. nie zbyt dobry), wpłynie to na właściwości techniczne motocykla? A i jeszcze jedno... jeśli w silniku jest niewłaściwy poziom oleju to(w moim przypadku chyba nadmiar), czy wpływa to na to że po odpaleniu, wbiciu biegu i powolnym ruszaniu etka gaśnie? Mam tak że po prostu muszę ruszać z wysokich obrotów bo inaczej gaśnie... z góry dzięki za wskazówki....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
..::|v|ee::ee|<::..
Moderator
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łosice
|
Wysłany: Nie 16:39, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
to wylej nadmiar oleju, a jaki ty wlales ten olej??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:09, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Spuszczaj ten olej jak najszybciej bo ci simeringi wydmucha, po boku masz srube poziomu oleju i dotej musisz nalać a nie możesz więcej nalać
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zyrafao2 dnia Nie 20:52, 17 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
..::|v|ee::ee|<::..
Moderator
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łosice
|
Wysłany: Nie 20:13, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
zyrafao2 napisał: |
po boku masz srube poziomu paliwa |
nie paliwa tylko oleju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matisl
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Nie 23:11, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
to tak twoja Mz ma wogole jakąś kompresje? skoro ruszasz tlko z wysokich obrotów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ostap
WYMIATACZ
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie, podlasie
|
Wysłany: Pon 14:40, 18 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
to nie przez olej juz bardziej prawdopodobna jest wypowiedz matisl'a o slabej kompresji
moze remont by sie przydal? albo regulacja gaznika?
to tylko 2-takt wiec smarowane jest tylko sprzeglo i biegi nie cylinder jak w przypadku 4-taktow, niewiem jak w innych motórach ale w simsonie bedzie cieklo zebatka zadawczą, i simseringi sa bardziej narazone na awarie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Terto44
Moto-Amator forum
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:47, 20 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Aha no to w takim razie wyleje tego oleju trochę... co do pochodzenia oleju to nie mam pojęcia co to za olej, bo nie był kupiony na stacji czy gdziekolwiek(tzn. dostałem od wujaszka i mówił ze sie nadaje)... a i jeszcze jedno pytanko co do tej kompresji, bo wczoraj zauważyłem że mam już ''zjechany'' gwint w głowicy(chyba za mocno wkręcałem świece )... czy ten zepsuty gwint mógłby być ''ewentualnym'' powodem braku kompresji(świece da sie wkręcić normalnie ''jeszcze'')???
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Terto44 dnia Śro 21:49, 20 Sie 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Terto44
Moto-Amator forum
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:01, 20 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
P.S.
Gaźnik przeczyściłem już. Wyregulowany też jest. Ostatnio starszy z wujkiem bawili sie w instalacji((bo jakaś zrypana jest, chyba robią się zwarcia i nie wiadomo gdzie)) i odpaliła normalnie od kopa, na większych obrotach nie zanikało ładowanie((bo jeszcze wcześniej gdy chodziła na wolnych obrotach ładowanie było, a przy większych obrotach ładowanie zanikało bo zaczęła się świecić lampka ładowania, i po chwili zgasła od tak , tzn. silnik gasł od tak nie lampka)), no i chwile elegancko chodziła a po chwili i tak zgasła.. Potem znowu odpaliła, już miałem jechać gdzieś oblukać jak sie zachowa ale przebite koło miałem .... jeśli ktoś jeszcze coś wie na temat tej kompresji niech pisze jak znajdzie chwile... pozdro...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Terto44 dnia Śro 22:02, 20 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
matisl
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Czw 1:02, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
jak masz zrabany gwint w glowicy to pozostaje tylko wprasowac tulejke a nie slyszysz w okolicach sylindra swistu powietrza, lub nie czujesz spalin?
kompresja jest to stopien sprezenia powietrza w cylindrze, jezeli jest on niski to motocuykl wiecej pali, jest slabszy( to wystepuje prawdopodobnie u Ciebie), a zeby to naprawic to trzeba zdjac cylinder, oddać go do szlifu, kupic nowy tlok i pierscienie pod wymiar. Znajac mz to pewnie wyskocza jeszcze lozyska na wale i regeneracja walu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|