 |
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
shark2
Offroad

Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 17:10, 05 Cze 2008 Temat postu: Piekło w cylindrze ;-) |
|
|
No na wstępie chcial bym podziekowac i pogratulwoac powrotu do starego forum ;-)
A teraz glowny wątek tego posta... ;-)
Moja legendarna MZ po 7000km przejechanych w zeslzym sezonie i troche w tym doczekala sie nowego gaznika. Problem w tym ze zlamalem iglice;-) no wienc kupilem nowa ktora si eoakzala nie meic rowka na zabezpeiczeni trzymajace sprezynke ;-) troche to rozkminilem i zalozylem bez sprezynki:-) w celach sprawdzniea czy wszyskto ok i czy ok pracuje.
No coz jak zju zroiblem rowek na innej iglicy (bo kupilem wczesniej dwie odrazu) chcialem aj zalozyc odkrecam przepustnice a tu nie ma tej blaszki ktora regulujemy wysokosc przepustnicy;-) no coz mysle se wessal do gara, no i albo wywalilo wydechem albo zmielilo albo poszla do komory walu.
no i jak wspominalem po 7000 km wnacku postanowlme z wynikajacej wyzej sytuacji sciagnonc glowice i cycka.
Sciagam... a tam koszmar ;-) tlok w miejscu gdzi emusiala wpasc ta blaszka pękł... co meni wsuemi bardzo nie zdziwilo... ale co gorsze sciagam dalej cycka
a tam niemal ze na wylot przepilowana gladz cylindra (tuleja jest nie mal na wylot przepilowna w miejscach gdzie sa okienka kanałów bocnzych cycka. no coz zrobilo to namnie wrazenie bo sa ruwniusienko wypilowane. I co sie stalo? a no stlao sie to ze powypadaly zabezpieczenia sworznia (z obyu stron, je zmielilo juz dawien dawno a sworzen chodizl sobie na boki i podcieral cycka raz z jednej raz z drugiej ;-)
Coz no i takim o to sposobem mamy remont mojej etz ;-) Ciekawi mnie tylko czy spalanie jak ie uzyskiwalm bylo spowodowane wlasnie tym ?;-) no i dlaczego mial dobra kompresje ;-)
To jest do wod na to ze silniki mz sa wypasione ;-) nawet jak psokladasz bez pkparu elementow dojedziesz przynajmniej do domu ;-) zrobie zdjecia i wzuce tu na dniach sami zobaczycie ;-) i stwierdzicie ze to nie mialo prawa jechac ale co ciekawe to zapindalalo ;-) ostatniea przjezdzka jak zalozylem nowy gaznk na trasie 110km sobie lecialem odkrecilem na maxa zrobila bu i zdechlo ;-) pomyslame ze jeszcze ze wyregulwaony gaznik i siece pali ;-) wtredy walnie musial peknanc sobie tlok przz ow wspomniana wyzej blaszke z iglicy ;-)
I teraz powiedzcie mi ktora jwa by wytrzymala jezdzic tyle czasu z tak podziurwaionym garem ;-)
Nasuwa sie pytanie dlaczego zabezpieczniea sworznia wypadly...
Tlok gdyby nie pekniecie dlao by sie jeszcze urzywac bo to wegierski baardoz twardy i solodi w innych miejscach nie widac jakeigos zurzycia.
Teraz pytanie do tych ktoryz maja to:
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy to warte ? jakiej to produkcji jakies polskie rzemioslo czy orginalne niemieckie? czy wegierskie? pytanie kieruje do tych ktoprzy to kupili lub maja i czy sa tam jakies orznaczenia produkcyjen i jak by ktos dal rade napsiac jakie ;-)
Raczej kupie drugi 250 ale tak sobie pmysle tlyko o tej 300 ;-) moze sie skusze, zalezy jakiej to jest produkcji itp ;-)
Fotki mego cycka i tloka wzuce tu pewnie pojutrze.
Pozdrawiam ;-)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez shark2 dnia Czw 17:11, 05 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Gacek
Moto-Maniaq

Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Czw 17:21, 05 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
he he ja też jeździłem mz 251 na wyrypanym tłoku sporo czasu i też ciągneła bez zażutów. tak ze ci wieże. a co to tego cylka i tłoka to też mam na niego ochote i gnębią mnie takie same pytania jak Ciebie. bo jak to polskie to szkoda kasy bo szajs na pewno. po paru kilosach sie za3e.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Janik_89
Moto-VIP

Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Okolice Lublina
|
Wysłany: Czw 21:38, 05 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Mi też po ok 700km od remontu wyleciała jedna zawleczka od sworznia i zaklinowała soie miedzy wałem a karterem. Na pekniętym tłoku też jezdziłem , ale to jeszcze przed remontem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matisl
Administrator

Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Nie 14:06, 08 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
co to tego tloka z allgro to wydaje mi sie on być ok, gdyż jest matowy, a nie swiecacy:) Tyle mogę o nim powiewdzieć, duzo czytalem o tym, ze maowe tłoki i cylindry ą wykonywane z lepszych stopów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gacek
Moto-Maniaq

Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Nie 14:08, 08 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
no tak. mogą być hartowane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
shark2
Offroad

Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 22:42, 11 Cze 2008 Temat postu: lol |
|
|
to ze matowy eni nzaczy ze dobry stop... w sklepie jak bylem to dla mi ten "blyszczacy" rzemisolo ;-) polskei powiediazlme z eche lepszy dla mi inny to przejchalem lekko kluczem i pod spodem jest blyszcacy:-) i miekki:P jak ten polski rzemieslniczy:P rzmielso jes t dobre ale tzeba o nei dobrze zadbac ;-) woel wydac 10 czy nawert 30 pln wiencej i miec dobry wegierki tlok:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|