Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:04, 14 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
jak sie grzeje bardzo to masz zle zaplon ustwiony i przerwe na przerywaczu.
a otwarcie przerywacza powinno wynosic 0.35 mierzone szczeliniomierzem.
Jak nie mozesz ustwic przerwy to sprawdz czy masz kline w wale pod wirnikiem, bo moze go nie masz i wirnik jest przestawiony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
krystianskrobek19
Moto-Maniaq
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:53, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
przyczyną dzwonienia w moim cylindrze był źle dobrany tłok ale juz jest wszystko ok. Tylko jak jeżdzę to ładnie nic nie stuka tylko jest strasznie mułowata. W czasie jazdy wolna się wkręca na obroty a gdy stoi to ładnie. Co może być??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krystianskrobek19
Moto-Maniaq
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:42, 19 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
kur...kur...kur... juz nie mam siły ustawić tego zapłonu. Teraz juz wogule nie moge go ustawić . Gdy ustawię obojętnie jak to motor zawsze nie chce odpalić tylko strzela w gaźnik. Iskre na świecy ma bardzo mocno o kolorze żółtym ....... Co mu jest???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krystianskrobek19
Moto-Maniaq
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:34, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
pomożecie??????????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:21, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
kolor zolty?? nie powinien taki byc. musi byc fioletowy...
sprawdzales polaczenie kondenstora z przerywaczem??lub wymien konda, a podstawe przerywacza ustw na srodku. Tak zeby wyciecia w ktorych sa sruby byly po srodku, pozniej ustwa tlok w gornym martwym punkcjie i na przerywaczu ustaw szczeliniomierzem 0.35 powinien odpalic normalnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krystianskrobek19
Moto-Maniaq
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:37, 21 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
wszystko już ustawiłem. Iskra jest ale słaba i moto strasznie przerywa i jest mułowate. A po chwili przejechania się moto wogule nie chce wejśc na obroty. Trzymam manetkę na max a motor tak chodzi na 3 tyś obrotów tylko??? Myśłąem że może gaźnik jest znieczyszczony ale już go wyciściłem i nadal problem jest???? może to być wina paliwa??? bo wlałem tego czerwonego oleju co do piły sie leje,,,, co to może być???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krystianskrobek19
Moto-Maniaq
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:02, 21 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
dodam jeszcze że mi zalewa świce...... ale czemu świeca ma taką małą iskrę. a zapłon ustawiałem na wszystkie sposoby i tak samo jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:23, 21 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
mozesz miec tez uszkodzony kondensator,albo cewka juz padla.
a akumulator naladowany??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krystianskrobek19
Moto-Maniaq
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:55, 21 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
tak akumlator naładowany.....
a może jest źle ustawiony gaźnik w komorze pływakowej??? ale przed remontem silnika było wszystko ok.
Tylko że gdy zabrałem się do remontu to zwaliłem całą instalacje i ją przejżałem ponieważ moto nie miało ładowania ale gdy ją podłączyłem według schematu to moto nadal nie ma ładowania... nie wiem co może mu być. Może go sprzedać ale mi bardzo szkoda bo kocham mz-etki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krystianskrobek19
Moto-Maniaq
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:42, 22 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
posiedziałem dzisiaj troche przy niej i starałem się ustawić gaźnik no chyba troche mi się udało ale jeszcze sporo brakuje do tego aby moto chodziło odealnie. Motorek pięknie odpala bo z pierwszego odrazu tylko że gdy daje manetką na maxa to moto max ma obroty 2tyś , wogule nie chce wejść na obroty. A gdy przeczyszczę świece bo się zalewa to ładnie odpala , wejdzie na obroty ale gdy jade to motorek ma max obroty ale jedzie bardzo wolno. Wogule nie ma prędkości. A po chwili jazdy znowu nie chce wejśc na obroty bo się zalewa. Co może byc winą zalewania??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:55, 22 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
ustaw iglice , pokombinuj z rowkami , daj jeden rowek w dół
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krystianskrobek19
Moto-Maniaq
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:10, 22 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
robiłem to i nadal nic. Zrobiłem takie coś!!!!!! odpaliłem moto , trzymałem manetkę na maxa i miała 3 tyś obrotów i tak ją trzymałem i wziołem w tym czasie wyjąłem całą iglice z linką i moto odrazu ładnie wszedł an obroty. Może dostaje za mało powietrza albo paliwa????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|