|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
juzef
Road
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp
|
Wysłany: Pon 19:33, 17 Wrz 2007 Temat postu: problem |
|
|
witam, chciałem zrobić remont silnika (Jawa ts 350) z takiego powodu że: gdy wleje olej do skrzyni biegów dokładnie 1 litr, to kiedy spuszczam ten olej po jakimś czasie to w butelce mam tylko niecałe 0,6 litra i chciałem zobaczyć czy jakis zimering nie przepuszcza, i raz było tak że wlałem olej nowy i na drugi dzień spuszczałem to był zupełnie czarny, co jest powodem?? mam jeszcze pytanie jedno chciałem zrobić szlif cylindrów, ale czy warto? chyba wymienie tylko pierścienie. prosze o wasze odpowiedzi na te pytania. pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Fodro
Moto-Maniaq
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Pon 21:16, 17 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Ja słyszałem że w Jawach, trzeba pilnować właśnie poziomu oleju w skrzyni... nie wiem na ile ta rada przydatna ale właściwie ja od niedawna posiadam Jawe i miałem podobny problem jeśli chodzi o kolor. Silnik cały rozbierałem (stał w wodzie) i pare rzeczy było do wymiany. Wlałem olej kolory czerwonawego, na drugi dzień był czarny... mimo tego że w środku czyściutko... A dlaczego tak się stało nie mam pojęcia, jutro sprawdze u siebie poziom i dam znać czy czasem mi też nie ubyło... Bo jeśli tak to ja bym stawiał na nieszczelność między komorą wału, a skrzyni... Tam są tylko dwie śruby i nie wiem czy to nie za mało...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
domczak
Street-race
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ST.BIELSKO
|
Wysłany: Pon 21:50, 17 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
tym ze olej jest czarny to sie nie przejmuj! on caly czas pracuje i sie nagrzewa wiec to normalne a powodem tego ze go tracisz jest raczej jakis simering no chyba ze ci z niej ewidentnie kapie!!co do szlifu cylindra to jest dobre jak masz juz stary i wypracowany cylek bo tak to duzo niedaje!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 7:39, 18 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
To czemu w takim tępie olej ubywa to niemam pojęcia,a jesli chodzi o szlif cylindrów to zrób go,bo to kosztuje ok 100zł (bo w jawie są 2) a cylinderek masz jak nowy,a sam tłok i pierscionki to Ci niec nieda i tak spręzanie bedzie uciekac,wiec lepiej czasnij tego szlifa
|
|
Powrót do góry |
|
|
juzef
Road
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wlkp
|
Wysłany: Pią 20:50, 21 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
obejżałem te cylki i musi być szlif zrobiony nawet dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|