Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:43, 26 Sty 2012 Temat postu: problem z Etką 150 |
|
|
witam ... mam problem z moja etką... przy około 5 tys zaczyna mi przerywać i miga przy tym kontrolka ładowania mam nowe aku, wirnik wymienony, regulator wymieniony i szczotki wymienione , prostownik diodowy wymieniony , cewke też wymieniłem ... zapłon ustawiony wegług sewisowki ... moto ladnie się kręci ale dochodzi do tych ok 5 tyś i strzela.. wszystko zaczeło się dziać jak miałem stare aku ktore miało zwarcie ... macie pomysły co moze być nie tak ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hary_1991 dnia Czw 22:45, 26 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:06, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
cewka zapłonowa, świeca są dobre??
jak się ma moduł zapłonowy i czujnik??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:37, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Cewka zmieniona .... świeca nowa ...a i nowy kondesator... mam zapłon z przerywaczem ale on jest ok ustwaialem za pomocą szczelinomierza i czujnika zegarowego ... według serwisowki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hary_1991 dnia Czw 23:38, 26 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:57, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Podaj te nastawy A świece jaką masz dokładnie ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BOOSTER212
Moto-Senior
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:46, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
moze za duza przerwa i platynki nie zdazaja sie zwierac przy wysokich obrotach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:20, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
świeca br8hs ... przerwa jest ok no wszystko poustawiane jak w serwisowce gmp na 2,7 ... rozwarcie platynek na 0,2.. przewod wn i fajka nowe... za fajke dałem 24 zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:24, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
0.2 mm ?? coś ta serwisówka źle pisze..... Spróbuj na 0.35 mm co najmniej.
To z GMP się zgodzę że 2.7mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:18, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
.. ok ...ale wątpię że to coś da.. ona się zachowuje jak by miała zapozny zapłon ... strzela w tłumik ale aku nowe cewka zmieniona no nie mam pojęcia ale jak zaczyna strzelać to miga lampka od ładowania .... roobii buuu strzeli i w tym czasie mruga lampka ładowania.... a jak odpuszcze gaz to do 5tyś jest ok ... może gdzieś zwarcie w instalacji mam ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateuszk1992.92
Moto-Amator forum
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: rawa maz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:32, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Ja miałem podobny problem ze swoją ts 250 .U mnie kabel dochodzący pod pozycje 15 na cewce był naderwany jest to kabel plusowy może gdzieś być też zwarcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:59, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
ok sprawdzę jutro wszystkie kable ... i podlączenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:24, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
i przestaw te rozwarcie styków na większe bo jak motor nie max obrotów to tylko może być za mała przerwa (oczywiście jeżeli gaźnik jest czysty i prawidłowo ustawiony)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:40, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
ale co on może przez gaźnik przerywać....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|