|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fodro89
Moto-Amator forum
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:09, 12 Lut 2011 Temat postu: Problem z obrotami |
|
|
Witam mam pewien kłopot z Mz etz 150. Otóż kiedy przekręcam manetkę gazu na maxa w miejscu to motor jakby się krztusił i hm.... jakby to opisać... po prostu nie mogę zrobić v-max w miejscu i przerywa się gaz mimo że masz cały czas na full.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fodro89 dnia Pią 19:05, 11 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
matisl
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Sob 14:02, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
nie rozumie, chcesz osiągnąć Vmax na stopkach? podczas jazdy też tak jest? sprawdź świece, kondensator, zapłon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fodro89
Moto-Amator forum
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:27, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
No właśnie v max na stopkach. W miejscu nie mogę, ale podczas jazdy jest ok. Może jeszcze inaczej.
Gdy ustawię na zapłon (raz w lewo) v max działa poprawnie. Daje gaz i jest dobrze.
Gdy ustawię na zapłon (max w lewo gdzie działają światła) Nie mogę już zrobić maxa myślałem że to może być skok napięcia, albo że za dużo oleju jest w paliwie, ale sprawdzę Twoje możliwości i odezwę się.
Przy okazji czekam na tą odpowiedź również
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:04, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
jak na światłach nie masz odpowiednich obrotów to znaczy masz za słabe ładowanie.
1. Sprawdź i wyczyść szczotki.
2. Wyczyść komutator wirnika
3. Regulator do przeglądu
4. Sprawdź czy masz naładowany aku
5. Sprawdź jakim napięciem ładujesz aku.
6. Połączenia kablowe pomiędzy prądnica a regulatorem do sprawdzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fodro89
Moto-Amator forum
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:09, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Dobrze, wszystko sprawdzę i odpiszę po przeglądzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fodro89
Moto-Amator forum
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:15, 03 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
V-max mi już działa poprawnie. Wystarczyło kupićnową świecę. ale mam drugi problem.
Podczas jazdy kiedy przekroczę 5tys. obrotów silnik mi gaśnie. Co może być powodem? Wystarczy tylko regulacja gaźnika czy tam pływaka??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:10, 05 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Na początku sprawdź drożność kranika , wężyka , i czy gaźnik się nie zasyfił , jeżeli wszystko ok , zabieramy sie za dokładne czyszczenie gaźnika , jeżeli to też nie to , ustawiamy poziom paliwa , a i jeszcze jedno , sprawdź i wyczyść filtr powierza , pomoże a nie zaszkodzi , profilaktyczne czynności , poziom paliwa ustawia się tak po Binladenowemu , motorzysta pewnie wie jak , tak aby etz jeździła w miarę , chcesz to ci napiszę , bo teraz nie mialem czasu bo lece przygotować piździka na lato , Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fodro89
Moto-Amator forum
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:59, 06 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Zrobiłem wszystko z listy Binladowanej ale Nadal mi gaśnie. Nawet wymieniłem przerywacz zapłonu. Sam już nie wiem. Proponowali mi wymienić jeszcze tłok i pierścienie. Ma to sens?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:25, 06 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Nie widzę sensu jeżeli nie ma nadmiernego luzu w cylindrze...a jeżeli ma to tylko wymiana z szlifem cylindra.
Sprawdziłeś te ładowanie bo może Ci prądu braknie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fodro89
Moto-Amator forum
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:04, 07 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Ah no tak nie sprawdziłem. Ostatnio wymieniłem tłumik i pływak bo się wkurzyłem. Teraz motor działa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fodro89 dnia Pon 0:59, 25 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fodro89
Moto-Amator forum
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:04, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Nie chcę pisać nowego posta a sprawa jest podobna.
Nie wchodzi mi w obroty. Jak włącze światła jest jeszcze gorzej. Juz nie mam siły na ten motor. Nie wiem co robić. Pomocy panowie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:41, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ładowanie wyrabia , akumulator naładowany?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|