Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
talpin
Moto-Amator forum
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 8:13, 04 Cze 2008 Temat postu: Problem z odpaleniem mz etz 250 |
|
|
Prosiłbym o pomoc, posiadam mz 250 i mam problem. Etka nie chce palic. Iskra jest, zapłon starałem się wyregulowac i nic z tego. Czasami do odgłos tak jak by chciała ale nie może. Trace głowę do niej. Nie wiem co może byc innym problem bo wszystko wydaje sie byc w pożądku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
semek
Moto-Senior
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łagów Lubuski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:10, 04 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
a na zapych pali ?? bo jak tak to jest poprostu kwestia zlego sposobu odpalania. ja swoja na poczatku ledwo od 7 kopa palilem dopuki tata mnie nie nauczyl ze trzeba 2 razy przekopac na ssaniu, zapompowac, ustawic tlok i dopiero kopnac
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez semek dnia Śro 11:13, 04 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
talpin
Moto-Amator forum
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:02, 04 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
No nie stety ale na pych też nie chce załapac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gacek
Moto-Maniaq
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Śro 18:34, 04 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
a świece sprawdzałeś??? załuż inną bo to zę ma iskre jak jest na wierzchu to nie znaczy że świeca jest dobra. pod ciśnieniem moze tracić iskre... zmień świece i spróbój. chyba tam 90 idzie. bynajmniej ja mam chyba 90
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
talpin
Moto-Amator forum
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:15, 05 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Nie omieszkam tego sprawdzic. Mam jeszcze takie pytanko, czy poziom naładowania akumulatora ma jakiś wpływ? Dowiedziałem się ostatnio że kolega miał aku nie naładowany do końca i dopiero po jego naładowaniu motorek odpalił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gacek
Moto-Maniaq
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Czw 14:45, 05 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
no to moze nie miał wcale nałodowanego. nie da sie naładowac nie do końca. sprawdziłeś tą świece?? bo dalej nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gacek dnia Czw 14:46, 05 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
talpin
Moto-Amator forum
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:02, 05 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
sprawdze dopiero jutro bo teraz nie mam jak, dam znac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gacek
Moto-Maniaq
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Czw 20:43, 05 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
oki. i jak coś to po prostu spróbuj założyć inną. i nie sugeruj sie tym zę jak sobie nową kupiłeś to mis byc lajt. ja kupiłem nową i była dobra jakieś 3 gdz. potem szmelc i to była świeca NKG i niby miała być orginalna...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
talpin
Moto-Amator forum
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 0:31, 07 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
No dobra, wymieniłem świece na 100, etka odpala, ale to jest połowa sukcesu bo dławi się na wysokich obrotach,tak jak by paliwa dostawała za mało, gaźnik ma przeczyszczony ale efektu nie widać. A cały problem w tym że mam dwa gaźniki i na jednym jak i na drugim jest to samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gacek
Moto-Maniaq
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Sob 10:42, 07 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
no i yooo widzisz wiedziałem ze to świeca będzie. a teraz weź i załuż 90 a nie 100 i bedzie git. a jak nie to spróbuj jeszcze gaźnik ustawić jak założysz 90 i nie bedzie latać jak trzeba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
manius
MZ-RACERRRRRR
Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nosówka kolo Rzeszowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:37, 07 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
ja mialem to samo..i wszadzilem 95 boscha ale samochodowa(dluga) i teraz chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gacek
Moto-Maniaq
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Sob 15:54, 07 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
ale na pewno musiałeś podłożyć podkładke albo zapłon przestawić. bo ci korbowód dzwoni. a w ife 250/1 ma być chyba 90 albo 95 ja mam ngk B8HS i taka ma chyba być jeśli jest to oczywiście ngk.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gacek dnia Sob 15:55, 07 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|