|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Honduś
VIP
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1084
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podbeskidzie-Bielsko(Jaworze,Brenna)
|
Wysłany: Sob 19:57, 05 Sie 2006 Temat postu: problem z regulacją sprzęgła. |
|
|
Witam z Kołobrzegu.
a więc tak:wymieniłem cały kosz na nowy,łożysko,tarcze,przekładki.Kłopot polega na tym,że ilekroć dokręce sruby trzymające sprzęgło nie da się wtedy zregulować sprzęgło-dokładnie nie działa wogóle.Natomiast działa jak popuszcze śruby i zablokuje podkładkami-wtedy zaś lekko ślizga a tak być nie powinno....
co mam robić bo już nie mam nerwów do tego
Pozdro z Kołobrzegu.
Mam nadzieje,że ktoś miał już taki kłopot i mi pomoże
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 20:05, 05 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
no nowe części to nowe kłopoty, mój kolega miał coś takiego coś te śruby poluzował i działało[/url]
|
|
Powrót do góry |
|
|
matisl
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Sob 22:56, 05 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
ja bym kombinował z tymi podkladkami regulacyjnymi. Moim zdaniem w tym tkwi problem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 18:52, 09 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Witam ja mam podobny problem przy mojej mz!! kombinowałem już na wszystkie sposoby i nadał albo delikatnie ciągnie albo się ślisga ja juz na to tez nie mam nerwów i pojęcia co mu dolega
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 23:07, 16 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
wkrec te sruby delikatnie tak do momentu az poczujesz lekki opor, potem wcisnij dzwignie sprzegla i zobacz czy rowno zaciska, jesli nie to reguluj srubami, jesli rowno to jedziemy dalej wyjmij gume z prawego dekla silnika i reguluj, jesli masz luzy to poluzuj nakretke (10) i wkre4c srube to wtedy powstanie wiekszy luz miedzy tarczami i metalowymi przekladkami, kombinuj z ta sruba az do pozadanego efektu,pozdro
p.s. srubami i koszem sprzegla nie wyregulujesz musisz bawic sie ta sruba i linka na kierownicy...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|