|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 10:49, 10 Kwi 2007 Temat postu: problem z simsonem |
|
|
siema
wymieniłem w simsonie pare części : tłok pierścienie i takie tam drobiazgi i pali normalnie ale jak dodaje gazu to gaśnie myślałem ze to gaźnik ale wyczyściłem dysze i NIC prosze o pomoc ;(
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:11, 10 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Weś sprawdz gaznik a jak to niepomoze to weś wyczyść filter od gaznika i dokładnie cały gaznik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gucio
Street
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Daszewic
|
Wysłany: Wto 14:10, 10 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
po mojemu dostaje za dużo powietrza...
i dlatego sie dusi i gaśnie..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietro
Moto-guruu
Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jurków
|
Wysłany: Wto 17:45, 10 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Witam.
Wyreguluj mu gaźnik i powinno wszystko grać.
Pzdr Pietro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MarioMz
WYMIATACZ
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Wto 19:21, 10 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
tak jak mówia zrób cos z tym gaznikiem i moze podnies iglice wyzej to dostanie wiecej paliwa i moze bedzie ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 20:56, 10 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
ekhem, wyregulować gaźnik można na milinon sposobów
1zdejmij dolną klape gażnika i ustal więszy poziom paliwa w gażnik (taką blaszke na środku zamykającą zaworek odegnij)
2śrubkę od powietrza wkęc do końca i wykręc dokładnie 1,5 obrotu (to jest nominalne ustawienie, ale powinien jakolwiek chodzić w każdym razie jakoś w obroty się wkręcać)
3dysze od wysokich obrotów (tę większą) dokładnie wyczyśc, a wszystkiekanały w gażniku przedmuchaj spręzonym powietrzem
4sprawdz rozwarcie elektrody na świecy powienna mieć max 3mm
5niech motocyl popyka na wolnych obrotach jak najdłużej (żeby silnik sie porządnie rozgrzał, i sprzawdz czy świeca robi sie brązowa(elektroda) jeżli nie dochodzi jeszcze zapłon
6wymieniłes tłok, upewnij sie czy napewno założyłeś go prawidłowo (strzałką do dołu) inaczej już połamały sie pierścienie
7założyłeś nowe łożysko igłowe na górze korbowodu? jeśli nie tłok może mieć zbyt duży luz i zapłon nie bedzie sie dać wyregulować *ale wtedy to raczej problemy z paleniem)
Jeśli sprawdzisz wszystkei punkty i dalej nic powiedz dokładnie co wymieniłeś i opisz dokładniej co sie dzieje pozdrawiam i życze miłego grzbania
byłbym zapomniał, jeśli nie jesteś pewnien droźności filtra powietrza próbuj wszystko na zmiane z filtrem i bez
sprawdz też uszczelkę pod cylindrem, czy nie zasysa lewego powietrza, a także czy dokładnie wyciołeś kanały w uszczelece
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|