 |
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 14:44, 17 Kwi 2007 Temat postu: Problem z tylnym kołem i ustawieniem zbieżności. |
|
|
Mam problem ze zbieżnością. Motocykl troszkę mi „skosuje” -dwuślad. Jak ustawić zbieżność?
I drugi problem to luzuje mi się tylna oś. Jak ją za mocno skręcę to się koło nie chce obracać, jak troszkę lżej to nakrętkę można po kilkudziesięciu kilometrach odkręcić praktycznie bez klucza. Może mi ktoś pomóc jak to skręcić i ustawić tą zbieżność? Motocykl to ETZ 250 rocznik 88. Dzięki i pozdrawiam
Jacek
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Toniu3546
Crossman

Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:36, 17 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Co do zbieżności to możesz mieć krzywą ramę, a co do koła to pierwszy raz coś takiego słysze, pewnie brakuje ci jakiejś tulejki, schemat w dłoń i sprawdż czy masz wszystko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matisl
Administrator

Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Wto 21:04, 17 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
rame masz dupnietą, brakuje jakiejś tulejki i tyle, bo jak mozno skrecisz to ściska łożyska. aha i lozyska masz napewno do wymiany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 14:40, 18 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
hmmm, Panowie trochę więcej optymizmu odrazu straszycie że rama krzywa (oczywiście tak może być) jeśli chodzi o zbieżność to proponuje wziąść wystarczająco długą listewke (ew. sznurek) i przyłożyć do obu kół i tylne koło tak ustawiać aby w/w listewka lub sznurek dotykały jednakowo obu krawędzi na obu kołach. Jeśli chodzi o to blokowanie tylnego koła to może to być związane z "dwuśladem", a mianowicie może brakować jakiejś tulejki i koło jest przesunięte w którąś strone a po jego dokręceniu blokuje się. Moja rada - wymienić wszystkie łożyska w tylnym kole (ew. tylko te któe są niepewne, wydatek niezbyt duży) schemat w rękę i sprawdzić czy nie brakuje jakiejś tulejki (jeśli nie brakuje a koło nadal blokuje to zawsze można wrzucić gdzieś 1 lub 2 podkładki dystansowe). Na końcu ustawiać zbieżność. Jeśli nadal są 2 ślady to może tylny wahacz jest krzywy lub przednie lagi. Jeśli nie to niestety rama... ;(
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 13:14, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
A ma ktoś tak schemat w wersji elektronicznej? Może mi go ktoś podesłać?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
patryk
MZ-RACERRRRRR

Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 667
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:45, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 7:52, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Dzięki
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 12:59, 16 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
A czy przyczyną zjawiska może być że jeden z kufrów jest cięższy np o 5 kg od drugiego?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|