|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ziom5551
Moto-Amator forum
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: Sob 21:51, 07 Cze 2008 Temat postu: Problemy z odpaleniem zimnego silnika. |
|
|
Czesc.
Mam problem otoz kupilem 2 dni temu MZ etz 150 z 90r. i gdy ja kupowalem odpalila z 1 kopa wiec mowie ze dobra to kupilem... no i jak byla ciepla to odpalala zawsze z 1 kopa, a gdy teraz rano podchodze i chce ja odpalic jak jest zimna to sa problemy, kopie kopie i bez skotkow, musze z popychy 1m i odrazu zaskakuje... Dziwne to kurde... nie wiem co jest? A przy okazji chcialem sie zapytac jak ustawic ta 2 srobke w gazniku (1 jest do ustawienia obrotow o ile sie orientuje a ta 2 od czego? Jak ja dobrze wyregulowac? Na ile pelnych odkrecen ja macie ustawiona?)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:18, 07 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Może być zle ustawiony zapłon, a przy gazniku jak sie nie mylę to 1 jest od obrotów a 2 jest od wachy a 3 jest od powietrza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziom5551
Moto-Amator forum
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: Sob 22:45, 07 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
zyrafao2 napisał: |
Może być zle ustawiony zapłon, a przy gazniku jak sie nie mylę to 1 jest od obrotów a 2 jest od wachy a 3 jest od powietrza |
yyy... 3? nie ma 3 raczej... olbo nie zauwazylem nie wiem... hm... to jak ta 2 ustawic? od mieszanki? Na ile wykrecic? wie ktos? Tak zeby ladnie sie wkrecal na obroty nie gasl i nie palij tez za duzo jak sie da xP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziom5551
Moto-Amator forum
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: Pon 20:28, 09 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
a i jeszcze jedno! jak sie szybko rozpedzam i jade juz na 3-4 z dosc duzym gazem to mi przerywa znaczy przestaje ciagnac tak jakby paliwo sie skonczylo, puszcze gaz i znowu przygazuje to znowu leci mysle ze mi nie zdaza paliwo, tj. nie zdaza mi sie nalac do gaznika czemu tak jest co z tym zrobic? nie moge osiagnac przez to wiekszej predkosci niz 90 bo paliwo nie zadaza i zre mi ogolnie duzo paliwa, jak zmniejszyc zuzycie paliwa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:58, 09 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Za mało paliwa w komorze pływaka, powieksz stopień i problem minie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziom5551
Moto-Amator forum
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: Pon 21:09, 09 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
zyrafao2 napisał: |
Za mało paliwa w komorze pływaka, powieksz stopień i problem minie |
tylko jak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matisl
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Wto 23:21, 10 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
odginając blaszki pływaka, sciagnij sobie instrukcje MZ z naszego serwera i tam pisze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
savoy32
Moto-Amator forum
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 23:36, 15 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Miałem to samo, kupiłem nowy gaznik, cewke, załozyłem elektroniczny zapłon, swiece, fajke swiecy, platynki, czysciłem zbiornik, kranik, i nic , myslałem ze to wina cylindra (nieszczelnosci), karterów, luzów na wale - bo mam. Pozyczyłem inny gaznik od kumpla co ma mz na chodzie - i to samo (strzela na wysokich obrotach, nie moze wejsc na duze predkosci, duzo pali, czasami gasnie jak sie nagrzeje, cewka sie bardzo nagrzewa) Zrobilem jedno - zwiekszyłem przerwe na swiecy, przerwe na platynkach i podług tego wyregulowałem zapłon) Okazało sie ze jak przeskoczyła iskra - wczasie ustawiania, to zapłon był ustawiony o wiele za wczesnie (musiałem przesunac blaszke dosc znacznie do góry) Chociaz ustawiam metoda dosc prymitywna, wkladam kawałek metrówki i obserwuje przeskok iskry i patrzac wzgledem jakiegos punktu na metrówke widze o ile mm naprzykład miarka sie uniesien krecac wałem do punktu GMP. Efekt tych poprawek motorek smiga az milo, super sie wkreca na biegach (a tyle sie nameczyłem)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
..::|v|ee::ee|<::..
Moderator
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łosice
|
Wysłany: Wto 17:25, 17 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Ja mialem kiedys mz 150 i tak samo kupilem ale widzialem ze ciezko zapalic z kopa zimną.. u mnie to byla przyczyna slabego sprezania, jakzrobilem remont silnik, generalke problem minąl, tobie tego nie kaze robic, zobacz simeringi na wale i sparwdz peirscionki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|