|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matipiekarz
Moto-Amator forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Mielec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:32, 06 Lip 2009 Temat postu: Przerywanie mojej 251...proszę o pomoc |
|
|
Witam ostatnio wyjechałem sobie od kolegi,przejechałem około 700m aż tu nagle chce wyprzedzić auto i na piątym biegu zaczyna mi przerywać i nie chce się wkręcić wyżej jak 3,5tys obrotów a gdy wyłącze światła to nie wkręci się wyżej jak 2,5tys.Byłem na 100% pewny że to cewka butelkowa lecz się myliłem bo wymieniłem już 3.Dzieje się to bez względu na jakim biegu jadę(nawet na luzie).Gdy moto ostygnie to mogę przejechać normalnie około 700m.Gdy się tak dzieje daję mu full gaz a moto dyyydyyydyyydyyyydyyy tak przerywa.Po prostu coś mu przerywa iskrę lecz nie wiem co.Bardzo proszę użytkowników forum o pomoc.Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:40, 06 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Aha czyli jak jest zimna to jedzie a jak się zagrzeje to już kaplica? jak tak to wymień kondensator
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Matipiekarz
Moto-Amator forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Mielec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:01, 06 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
mam elektronika:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:14, 06 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
To jeszcze jest możliwe że jest coś z gaznikiem:
1.zapchany
2. zle wyregulowany i jak jest zimny to potrzebuje więcej paliwa lecz jak się zagrzeje to do staje za dużo wachy i go dławi.
Jak nic z tego sprubuj ustawić zapłon jak to jednak nie pomoże to szukaj nowego iskrownika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ostap
WYMIATACZ
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie, podlasie
|
Wysłany: Wto 1:19, 07 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
jakiego nowego iskrownika
zapłon elektronik jest lepsiejszy
kolego a powiedz mi czy masz dobry akumulator? ..no ale w sumie to jak zimny by bylo gozej może więc ładowanie..
to ci się tak stało z dnia na dzień? czy może kupiłeś w takim stanie?
sprawdź masę żearówki, i inne 'masy' może przyrdzewiało przysniedziało
jak tak buczy to jaki kolor świecy?
w simsonie miałem tak że mi tłok puchł - masz polski??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Matipiekarz
Moto-Amator forum
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Mielec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:32, 07 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
problem wczoraj rozwiązałem,ostatnio wymieniałem regulator napięcia i kupiłem od poloneza taki fajny mały lecz okazało się,ze wytwarza on zbyt duże napięcie i grzała się cewka butelkowa przez co odcinało iskrę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|