 |
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fodro89
Moto-Amator forum

Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:38, 14 Lip 2011 Temat postu: pytanie o układ zapłonowy ( link w poście ) |
|
|
Był już taki temat widziałem je, ale znalazłem to czego chciałem
Otóź znalazłem taki sprzęcik:
[link widoczny dla zalogowanych]
Chciałbym się spytać was o opinie tego przedmiotu a nie to co piszę sprzedawca.
Czy to co tam jest napisane jest zgodne z prawda?
Jak to sięinstaluję?
Czy wogóle się opłaca to kupić i użytkować?
Prosiłbym o profesjonalną opinię i odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
loza6
Moto-Maniaq

Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:43, 14 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Mam taki sam Mz lepiej pali zimna i iskra lepsza, chcesz mogę Ci go odsprzedać (ten co mam) jest sprawny, jak coś mogę wystawić na allegro. Cena 30zł bo i tak jak coś będzie sobie leżał i tak. A sprzedać mogę dlatego bo jutro mi przyjdzie cały kompletny zapłon elektroniczny typu B
jak cos pisz gg: 6214531
co instalacji, dwa kable idą do cewki, jeden idzie do przerywacza a drugi do masy.
czerwony - cewka
zolty - cewka
zielony - przerywacz
czarny - masa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez loza6 dnia Czw 15:44, 14 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motorzysta86
Moderator

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:36, 14 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
w kwestii elektronicznej to tranzystory typu MOSFET są wolniejsze od bipolarnych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fodro89
Moto-Amator forum

Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:10, 17 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Acha takie jajca Ale zaraz. Wystarczy podłączyć tu i tam i to wszystko? Czy jeszcze jest coś co powinienem wiedziec??
A jeszcze spytam. Bo wtedy jak to sięinstaluję czyli nie jest już ustawienie "reczne" tylko elektroniczne. To wtedy młoteczek nadal pracuje czy jest jakby "zwolniony" ze swojej pracy?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fodro89 dnia Nie 11:16, 17 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motorzysta86
Moderator

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:30, 17 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Nie, układ nie ma wyprzedzenia zapłonu czyli ustawieniem układu regulujesz Ty sam poprzez regulacje przerwy na przerywaczu i wyprzedzenia tarczą, natomiast układ daje to że nie obciąża przerywacza bo to on sam przełącza impulsy do cewki zapłonowej (układ z przerywaczem).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|