Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:19, 21 Lut 2012 Temat postu: Pytanie odnośnie ramy. |
|
|
Witam mam pytanie ...
Czy silnik od Etz 250 pasuje w rame do etz 150 ...
I czy pasuje ona na uszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:24, 21 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
było juz...opcja szukaj. i nie pasuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pavlo 150
Moto-Amator forum
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żagań
|
Wysłany: Wto 22:58, 21 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Rama od 250 jest dłuższa jak dobrze pamietam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:20, 21 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
tak ale 251 ma podobna rame co 150. z reszta juto sobie pomierze i sprawdzę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ETZPOWER94
Moto-Amator forum
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Śro 10:56, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
hary musiałbyś przespawać poduszke i przerobić troche dolne mocowania. Ale po za tym to kolanko będzie Ci waliło w błotnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:53, 23 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
poduszki nie musze przespawywać ... jest w tym samym miejscu co w etz 250 ... a mocowania silnika to się przetnie pospawa i bd good a co do tłumika mam kogoś kto mi to zrobi i nic nie bd trzeć potem pomaluje farb na wyskokie temperatury i bd ok.. nie chce zakladać nowego tematu co sądzicie o silniku ts 250 ... moge taki kupić za 250 zł z ramą od crossa oplaca się ... i jak coś jakie problemy moge mieć z tego tytułu .. proszę o odp ..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hary_1991 dnia Czw 9:06, 23 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:59, 23 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
ts 250 dłuższo żywotny od ETZ 250
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:16, 23 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
przecież to te same bebechy co w etz 250 ... oczywiście ten silnik od ts jest 5 biegowy ... za 250 zl chyba sie opłaca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ETZPOWER94
Moto-Amator forum
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Czw 15:53, 23 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
motorzysta na jakiej podstawie tak twierdzisz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:39, 23 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Popatrz na przekrój ETZ a TS karterów.
Widzę że nigdy nie miałeś w ręku karterów od TS skoro tak pytasz. W TS kartery mają przewiercone kanały ze skrzyni biegów do komory łożysk wału. Łożyska wału korbowego są smarowane, gdyż poziom oleju w skrzyni biegów sięga do połowy łożyska wału i podwójnie uszczelnione tak jak ETZ. Z tym że łożyska wału kilkakrotnie więcej przechodzą od łożysk ETZ.
A tak BTW ETZ 250 to bardziej wyżyłowana wersja niż TS. Inne kąty są w cylindrze. Kolanka się różnią.
Jeszcze jakieś pytania??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:37, 25 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
czyli trzeba pilnować poziomu oleju w skrzyni żeby go na wale nie zatrzeć tak ? ... czyli silnik ts jak jest mniej wyżyłowany czyli może być bardziej wytrzymały ... jak ktoś bd pilnował stanu oleju tak ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:37, 25 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
dokładnie tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|