 |
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariu
Moto-Amator forum

Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:21, 12 Cze 2008 Temat postu: Rególator nowy,ładowania nie ma :I |
|
|
Witam
Dzią w końcu kupiłem nowy rególator elektroniczny do mojej ETZ MZ 250,podłaczyłem zgodnie z instrukcja i pupa ładowania jak nie było tak nie ma.Odpalam,daje wieksze obroty,zdejmuje z aku przewód + i gasnie,zreszta kontrolka sie swieci.
Troche mnie zaniepokoily pierscienie wirnika,jeden jest dosc mocno wyrobiony i z boku ma lekki ubytek ale watpie zeby to bylo przyczyna,moze alternator,ale jak to sprawdzic no i diody prostownicze tez nie wiem jak sprawdzic.
Prosze dajcie jakiś opis jak sprawdzic alternator i diody i szczotki,nie wiem jak sie obsłógiwać miernikiem(nawet go nie mam,ale chyba kupie bo i tak sie przyda)
Please help
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
matisl
Administrator

Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Pią 0:01, 20 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
wszystko masz w instrukcji, kora jest do pobrania na naszym serwerze.
wirnik sie sprawdza omomierzem, a tew pierscienie to komutator i jego sie da wymienic, szczotki najlepiej kupic nowe, a prostownik sprawdzisz miernikiem, diody mają przewodzić w jedną strone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
shark2
Offroad

Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 22:22, 01 Lip 2008 Temat postu: lol |
|
|
tak jak pisal poprzednik
ale najprosciej bedzie ci sprawdzic wpinajac sie miernikiem w uklad w poszczegulnych miejscach np pod akumulator jenda sonde miernika pdo acc druga pod przewod no i ustawic na pomiar amperazu i kable tez odpowiendio na mierniku wpiac do pomiaru amperazu odpalci moto i obserwujesz miernik czy acc dostaje prad czy go traci ;-) tzn wktora storen prad plylnie tak samo mozesz sie wpiac jezeli chodzi o alternator czy zaraz za prostownikiem ;-) wtedy mozan odjsc do tego co nie dziala ;-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|