Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BOOSTER212
Moto-Senior
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:44, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Większosc karterów na allegro do niczego sie nie nadaje(rozpoławiane śrubokretem itd) powybijane gniazda lozysk(przez wyciaganie mlotkiem)silniki do remotu kapitalnego,a jeżeli jakiś jest coś wart to blisko 800zl.Po co ładowac tyle pieniedzy w takie stare moto?? To ma jeździć!! a jeśli jest skarbonką bez dna to zlom.Decyduj sam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:30, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Gniazda w karterach da się odratować , jeśli łożyska są luźne , klej LOCTITE 636 i wszystko śmiga , gorzej jak połówki są rozbierane śrubokrętem i młotkiem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
robert_kow
Moto-Amator forum
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:24, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
byłem dzisiaj u spawacza twierdzi że uda się pospawać bez odkształcenia .
Mam jeszcze jedno pytanko czy stosuje się czy nie uszczelkę między kartery? bo sprzedawane są w zestawach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:37, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Nie , nie stosuje się , przylgnie w tych silnikach są tak spasowane że należy tylko nałożyć uszczelniacz , jeśli już zdecydujesz się na uszczelkę , trzeba zdystansować skrzynię , jednak to nie zawsze wyjdzie na dobre .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
robert_kow
Moto-Amator forum
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:53, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
czy oprócz silikonu jest jakiś inny środek uszczelniający ale nie za mocny by nie było problemu przy późniejszym rozpoławianiu silnika? Poprzedni właściciel używał chyba przecinaka .Mam jeszcze pytanko czysto teoretyczne czy silnik z Mz ts 250 pasuje do etz?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez robert_kow dnia Nie 13:00, 13 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:12, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Spytaj motórzysty , on będzie wiedział , chociaż wydaje mi się że pasuje .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BOOSTER212
Moto-Senior
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:26, 14 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
hermetyk sie nadaje moze farba podkladowka(ale farba to tak po wiejsku)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 7:54, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Są specjalne silikony do tego. Co do silnika to pasują mocowania tylne na pewno, co do mocowania górnego głowicy to TS miała 2 wersje głowicy. Z mocowaniem i bez. Części skrzyni pasują pomiędzy tymi samymi skrzyniami (ilość biegów).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
robert_kow
Moto-Amator forum
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:34, 27 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
mam kolejne pytanko jak jest z łożyskami do skrzyni ? z katalogu wynika iż są z rożnymi " luzami" kupić według katalogu czy można zastosować standardowe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:29, 27 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
A jakie są według ciebie standardowe? Kupuj z luzami takimi jakie zalecił producent i składaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
robert_kow
Moto-Amator forum
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:03, 27 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
szukając zestawień łożysk w sieci do MZ sporo było podanych np 6204 ;6203 nie było podanych więcej danych i te uważam za standard , dopiero w katalogu podane dane z luzami czyli specjalistyczne dlatego pytam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:41, 27 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Jeżeli luz nie jest podany to sprzedający nie wie co sprzedaje, a Ty możesz kupić bubel. Kupując właściwe łożysko powinien być podany luz czyli jak kojarzę do skrzyni kupywać na C4. Kupisz C3 to pochodzą znacznie krócej.
Zawracaj uwagę na podanie luzu łożyska przez sprzedającego.
Każde łożysko jest produkowane na określony luz. Nie ma czegoś takiego jak standard.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Nie 17:44, 27 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|