|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 12:49, 15 Lip 2007 Temat postu: Rysy w cylindrze |
|
|
Mam jawke i w cylindrze sa rysy nie wyczuwalne reka. Czym to moze byc spowodowane ??? Paliwo leje 1:30 jak w ksiazeczce serwisowej. Mogla to spowodowac rdza z baku, bo troche jezdzilem przed jego wyczyszczeniem ??? Tlok mam oryginalny czeski wiec nie sadze zeby puchnal. pomocy !
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 19:26, 15 Lip 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
laciu
Moto-guruu
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siepraw
|
Wysłany: Nie 12:57, 15 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
sory ale najpierw siegnij po slownik poprawnej polszczyzny a później zamieść posta na forum
sory za off topa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pavel007
Moderator
Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 543
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z mzetz.fora.pl
|
Wysłany: Nie 13:13, 15 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
a ten cylinder jest nowy? bo jak tak to możliwe że źle dotarłeś, komprecha ci teraz bedzie uciekac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:55, 15 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Hmm jedynie jak nie da się targać Jawką to jedynie został ci nowy cylek lub szlif
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 10:53, 16 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
O ile sie niemyle to do 2T powinno sie lac 1:25 a nie 1:30.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 14:48, 16 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
...::v|ee:::ee|<:::. napisał: |
O ile sie niemyle to do 2T powinno sie lac 1:25 a nie 1:30. |
ale nie do wszystkich 2T
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 9:36, 17 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Mam jeszcze dobra kompresje, cylinder nie byl wymieniany, caly silnik kupilem prawie nie uzywany w srodku wygladal na nowiutki. Tylko pierscienie zmienilem i sprezynke od biegow. Ale czy te rysy mogly powstac od tej rdzy z baku ?? Mialem zalozony filtr paliwa, ale i tak w komoze plywakowej byl brazowy osad na dnie !?
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:07, 17 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
No mogło być ale to też mało powiedziane mugł ci sie nagar zpasc z tłoka i ci zrobił rysy a gdzie masz te rysy na dole czy u góry bo jak na dole to to jest normalka w tych silnikach dlatego że tłok jest położony prosto i tłok ci tak rysuje i trochę pierscienie ale jak pali to nie masz się czego martwić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 9:59, 18 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Chodzi bardzo dobrze, pali za pierwszym i w ogole. Rysy sa i na gorze i na dole. Ale przejechalem juz z tymi rysami jakies 3 tys i kompresja nie zmalala a silnik chodzi jak chodzil To na razie jest dobrze. Dzieki za odpowiedzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
ostap
WYMIATACZ
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie, podlasie
|
Wysłany: Śro 12:10, 18 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
zyrafao2 napisał: |
mugł ci sie nagar zpasc z tłoka i ci zrobił rysy |
dokladnie,
zauwazylem MIchal2307 ze lejesz czerwony olej - tak piszesz w innym temacie, wiec wczesniej byl lany miksol ktory jest olejem mineralnym i zostaje po nim osad na tloku, glowicy. teraz lejesz czerwony 2T polsyntetyczny i on wyplukuje ten nagar i z tad te ryski
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:25, 18 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Najlepiej czerwony olej w mojej Jawce to tłok jest dzięki temu olejowi jakiś czysciutki a w cześniej jak lałem ten zwykły to nagar był i jak ustawiałem zapłon to starch było wyciągnąć śrubokręt bo nagar na nim był a na tym czerwonym to widać nawet szczałke hehehehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ostap
WYMIATACZ
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie, podlasie
|
Wysłany: Śro 22:19, 18 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
ja w simsonie uzywam ten czerwony olej ale nagar byl jak zagladalem, na tloku i na glowicy choc latwo sie wytarl szmatka. moze na miksolu jeszcze wtedy jezdzilem teraz nowy tlok to zobacze czy niezostawia nagaru ten czerwony
a ten do pily zielony to jest syntetyczny?
co do tych rys to niewydaje mi sie zeby byl konieczny szlif skoro kompresja dobra i dobze pali jezdzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|