|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 22:00, 21 Kwi 2007 Temat postu: Silnik ETZ 250 |
|
|
Zerwałem gwint w otworze spustowym oleju w silniku ETZ jak sobie poradzić z problemem bez wyciągania silnika z ramy. Jeżeli istnieje inny sposób niż przegwintowanie otworu na większy to proszę o podpowiez
Wilfor
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Jacky
Street-race
Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Sob 22:30, 21 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
z tym jest problem bo od czasu do czasu trzeba ta srubke odkrecic, wiec na stale jej nie przykrecisz, bo mogl bys ten gwint poprawic tylko, wkrecic srube, i przed dokreceniem pod glowke napchac silikonu albo srube owinac wlosami co sie rury uszczelnia, ale to by bylo na takie na stale, wiec chyba musisz przegwintowac na wiekszy otwor i wieksza srube dac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 22:43, 21 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
No to mam problem Dzięki za odpowiedz. Pozdrawiam
Wilfor
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk
MZ-RACERRRRRR
Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 667
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:59, 22 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Ja nawinąłem na tą śrubę tej taśmy co rury się uszczelnia i z góry dałem silikonu i się trzzyma...tylko przed tym odtłuść...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:53, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Ja miałem tez ten problem w Ogarku i wziełem to wygwintowałem odnowa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 21:50, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
ja mam tak w etz 150, nabiłem aluminiowy nit duży i za kazdym razem moge go wyjąć, a sam nigdy nie wypadł
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 22:12, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Dzięki za podpowiedź, nawinąłem taśmy i dałem sylikonu . Teraz czkam czy nie będzie wycieków. Jak to się sprawdzi to będę mógł wyjechać, mam Etkę w wersji specjalnej, wielu pytało co to za składak, zdziwili się. Jest ich mało u nas. wersja kupiona z wojska i szkoda by ją było trzymać niesprawną w garażu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 22:23, 11 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
są specjalne kleje do klejenia gwintów możesz spróbowac ewentualnie na innym, słabszym kleju. u mnie w 251 rozbiło gwint na kolanku w cylindrze, złożyłem na "distalu" i jak do tej pory 2 lata jeżdzi, ale odkrecać nie próbowałem (myśle że w razie czego nie bedzie problemów bo to nie jest aż tak silny klej)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|