Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Silnik ETZ 250

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 22:00, 21 Kwi 2007    Temat postu: Silnik ETZ 250

Zerwałem gwint w otworze spustowym oleju w silniku ETZ jak sobie poradzić z problemem bez wyciągania silnika z ramy. Jeżeli istnieje inny sposób niż przegwintowanie otworu na większy to proszę o podpowiez
Wilfor
Powrót do góry
Jacky
Street-race
Street-race



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kęty

PostWysłany: Sob 22:30, 21 Kwi 2007    Temat postu:

z tym jest problem bo od czasu do czasu trzeba ta srubke odkrecic, wiec na stale jej nie przykrecisz, bo mogl bys ten gwint poprawic tylko, wkrecic srube, i przed dokreceniem pod glowke napchac silikonu albo srube owinac wlosami co sie rury uszczelnia, ale to by bylo na takie na stale, wiec chyba musisz przegwintowac na wiekszy otwor i wieksza srube dac Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 22:43, 21 Kwi 2007    Temat postu:

No to mam problem Dzięki za odpowiedz. Pozdrawiam
Wilfor
Powrót do góry
patryk
MZ-RACERRRRRR
MZ-RACERRRRRR



Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 667
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:59, 22 Kwi 2007    Temat postu:

Ja nawinąłem na tą śrubę tej taśmy co rury się uszczelnia i z góry dałem silikonu i się trzzyma...tylko przed tym odtłuść...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:53, 24 Kwi 2007    Temat postu:

Ja miałem tez ten problem w Ogarku i wziełem to wygwintowałem odnowa Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 21:50, 24 Kwi 2007    Temat postu:

ja mam tak w etz 150, nabiłem aluminiowy nit duży i za kazdym razem moge go wyjąć, a sam nigdy nie wypadł
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 22:12, 24 Kwi 2007    Temat postu:

Dzięki za podpowiedź, nawinąłem taśmy i dałem sylikonu . Teraz czkam czy nie będzie wycieków. Jak to się sprawdzi to będę mógł wyjechać, mam Etkę w wersji specjalnej, wielu pytało co to za składak, zdziwili się. Jest ich mało u nas. wersja kupiona z wojska i szkoda by ją było trzymać niesprawną w garażu.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 22:23, 11 Maj 2007    Temat postu:

są specjalne kleje do klejenia gwintów możesz spróbowac ewentualnie na innym, słabszym kleju. u mnie w 251 rozbiło gwint na kolanku w cylindrze, złożyłem na "distalu" i jak do tej pory 2 lata jeżdzi, ale odkrecać nie próbowałem (myśle że w razie czego nie bedzie problemów bo to nie jest aż tak silny klej) Mruga
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin