|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lukasz1988
Moto-Amator forum
Dołączył: 14 Maj 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:24, 10 Cze 2013 Temat postu: Silnik MZ ETZ/TS |
|
|
Przepraszam za założenie nowego tematu ale nie mogłem odnaleźć działu z sinikami,były tylko inne powiązania podobne a podklejać się pod inne posty nie chciałem..Mój problem polega na tym w MZ ETZ 150 z silnikiem TS 250 iż wlałem do silnika nie cały litr oleju dokładnie 800 gram..Gdy pojeździłem sobie motocyklem około 3 tygodnie i się zepsuła mi kopka i tryb 3 biegu zaczełem silnik rozkręcać i chciałem spuścić olej z silnika to nie było w silniku ani 1 kropli oleju..Zaznaczam ze z silnika olej nie kapał jedynie co było z wycieków to w deklu 2 kieliszki oleju może z 50 gram..Czy możliwe ze motocykl zaczął spalać olej tak samo jak zepsuty silnik w samochodzie pobiera olej??..Jak tak to jak to możliwe i dlaczego jaka jest tego przyczyna?..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:21, 13 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Bardziej prawdopodbnie jest że masz uszkodzony uszczelniacz i silnik tak jak powiedziałeś spala olej dodatkowo. Musisz sprawdzić czy kopci.
Silniki TS maja podwójne uszczelnienie wału, a co za tym idzie łożyska wału są smarowane z skrzyni biegów. Brak oleju powoduje uszkodzenie uszczelniaczy i wytarcie rowków przez uszczelniacze w czopach wału. Jak jeździłeś bez oleju to możesz mieć już poważny problem. Nie raz już spotkałem sie z tym problemem. Wytarte rowki przez uszczelniacz eliminują wał do powtórnego założenia. Trzeba wtedy zmieniać czopy, bez zmiany nie ma kompresji a silnik ciężko uruchomić.
Olej sam z siebie nie wycieka, jeżeli silnik jest stary to remont tylko pomoże. Tak czy siak uszczelniacze są już do wyrzutu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:31, 03 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
z usterek to na pewno simeringi wału korbowego, najlepiej wymienić to i cały kąplet uszczelek wraz z pierścieniami i do tego tarcze sprzęgła i powinno już wszytko w tedy grać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|