 |
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 0:26, 29 Paź 2006 Temat postu: Silnik Stanął :/ |
|
|
siemanko! wlasnei skladam taki oto sprzecik
[link widoczny dla zalogowanych] <== tylko mam maly problem przed kupnem motorku -silnik stal przez dluzszy czas na dworku (mial wykrecona swiece) gdy zabralem go do siebie wszystko bylo ok ,pozniej stal z miecha w garazu - noi ktoregos dnia niestety zblokowal sie -=dodam ze nie byl on w ramie i sprawdzany byl recznie kopajka czy sie wszystko ok w nim kreci =- dzisiaj zdjalem glowice i cylinder ale neistety nadal blokuje gdzies w srodku - wydaje mi sie ze to mogla rdzewka zlapac na lozyskach,ale neiwiem czy sie nie myle ... niewiem czy moze byc tego jakas inna przyczyna ??
Z gory dzieki za odp -pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 1:56, 29 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
jeślinie był zalany olejem to rdza z powietrza 1 krok zdjąć głowice kilka kropel wd 40 pierścienie puszczą 2krok zdjąć cylinder sprawdż korbowód przeważnie połączenie międzykorbowodem a wałem tylko wd 40 ale uwaga na siemeringi lubią puchnąć pózniej dużo paliwa kompresor wszystko przedmuchać sprawdz luz na wale jeśli za duży to wał do remontu ale taki silnik to złom bo skoro chwycił na wale to ma wrzery na innych podzespołach powodzenia. wojcio.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matisl
Administrator

Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Nie 1:58, 29 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
i tak pewnie silnik do rozbiorki wymien w nim lozysk, bo i tak pewnie dlugo na nich nie pojeździsz itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 2:33, 29 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
napewno nie stanal tlok w cylindrze (cylinder zszedl bez problemu) , korbowod tez jest okey (zero oporów) czyli chyba jednak te lozyska- troszke to dziwne bo nie spodziewalem sie ze moze tak zlapac bez temperatury i odpalonego silnika heh.... no coz czyli chyba czeka mnie ta rozbiorka
aha i dodam jeszcze ze silnik byl suchy ,dzisiaj go zalalem hipolem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gucio
Street

Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Daszewic
|
Wysłany: Nie 11:03, 29 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
ja jak odstawiam silnik na bok na dłuższy czas to zalewam go olejem więc nic niemoże sie stac mu:) i jak kupuje jakis niejeżdzony silnik to tez sprawdzam czy był zalany olejem jełsi nie niebiore go bo wiadomo że rdza sie dobrała do łozysk
pozdrawiam i powodzenia przy rozbiurce silniczka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 14:49, 29 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
wiecie moze ile kosztuja tak mniej wiecej łozyska na wal ?? od razu wymienie simmeringi i pierscienie...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|