Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Simson dziwny przypadek
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 13:15, 04 Lis 2006    Temat postu: Simson dziwny przypadek

Witam.Niedawno jechalem na moim simku na 3/4 max predkosci na prostej drodzie i nagle zaczelo go mulic.Zjechalem na pobocze i wylaczylem go z mysla ze sie przegrzal. Za 10 min odpalam go i go nadal muli. Puzniej napisalem na tym forum moj problem i ze mam troche peknieta rure powietrza i ze sie kopci z pod cylindra.Puzniej wymienilem ta gume a pod cylindrem niebylo zadnej uszczelki i tam raczej sie niedaje.
I dzisiaj gdy regulowalem zaplon nagle on przestal dawac iskre.Dodam ze przy regulacji nic nieuszkodzilem. I stalo sie nie na poczatku gdy go otworzylem lecz potem w czasie regulacji.Mysle ze to jakas czesc np cewka albo cos. Prosze was o dalsza pomoc.
Powrót do góry
Mlody99
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Sob 14:19, 04 Lis 2006    Temat postu:

hmmm! ja tam na simkach sie nie znam i nie wiem jak zaplon wyglada! normalny przerywacz, cewki, magneto czy jakoś inaczej??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 16:15, 04 Lis 2006    Temat postu:

tak wlasnie taki
Powrót do góry
Mlody99
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Sob 23:48, 04 Lis 2006    Temat postu:

glownie to wina przerywacza ale jak mowisz ze regulowales to nie wiem. bo jak sie platynki nie stykają to iskry nie bedziesz mial nigdy. a jak przerwa jest zamala to sie nie rozchylaja do konca i ta sama historia. Sproboj jeszcze raz sie pobawic przerywaczem a jak sie nie uda to sproboj swiece zmienic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 21:54, 07 Lis 2006    Temat postu:

pod cylindrem musi być uszczelka chyba że posmarujesz silikonem ale coś musi być
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 11:08, 08 Lis 2006    Temat postu:

Ale Ta uszczelka jak mi sie zaczol dusic chyba nie wystrzelila
Powrót do góry
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:21, 08 Lis 2006    Temat postu:

Ale jak jechałeś bardzo szybko to ći mogło przedmuchać i teras łąpie lewe powietrze Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mlody99
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Śro 15:44, 08 Lis 2006    Temat postu:

no i kompresji nie ma = brak sily

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gucio
Street
Street



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Daszewic

PostWysłany: Śro 20:25, 08 Lis 2006    Temat postu:

ja czy tam jak wiara mówi że niekładze podkładek pod głowice i cylka bo sa tak zplanowane że niebędzie łapał lewego powietrza to i tak robie na sfoje robie sobie z bloku technicznego podkładke smaruje ją 1godzine przed założeniem tabotem i potem zakładam ją tam gdzie powinła być niejest taka gróba jak już wchłonie ten tabot i dociska sie głowice czy cylka śrubami to wypełnia mi te nierówności i wiele nietrace a zyskuje:) to że niemam problemów z lewym powietrzem w cylku i wszedzie

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matisl
Administrator
Administrator



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Śro 21:36, 08 Lis 2006    Temat postu:

Gucio dobrze mowi. Uszczelka musi byc. Ja mysle, ze masz cos z tlokiem, moze piercien peknał, prztarł się itp. Trzeba zdjęąc i obadać Wesoly

Zmień swiece. Sprawdź przerwe na platynach, ustaw na 0.3mm. Moze podczas regulacji zapnn przestawiles, a moze masz wal krzywy i terax ciezko bedzie zlapac odpowienia przerwe. Jak nie pomoze, to ustaw przerwe na platynkach na okolo 5 mm, lub wiecej. To pomaga jak sie ma krzywy wal. Przynajmniej ja tak mialem juz z 3 roznych moto.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 11:13, 09 Lis 2006    Temat postu:

Ale ludzi ja mam cos z elektryka bo niema iskry. i przy okazji widze ze macie mz . Moglibyscie mi podac wymiary silnika?opis jakie sa wymiary znajduja sie w poscie,, wiem ze jestem nienormalny"
Powrót do góry
Mlody99
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Pią 14:29, 10 Lis 2006    Temat postu:

ja tam zawsze sylikonem smaruje pod cylindrem( ale tak zeby do kanalów nie nalazło tego świnsta) bo jak sie silnik sklada od nowa to zawsze jakas tam nierowność na karterach jest. nie??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin