|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 13:15, 04 Lis 2006 Temat postu: Simson dziwny przypadek |
|
|
Witam.Niedawno jechalem na moim simku na 3/4 max predkosci na prostej drodzie i nagle zaczelo go mulic.Zjechalem na pobocze i wylaczylem go z mysla ze sie przegrzal. Za 10 min odpalam go i go nadal muli. Puzniej napisalem na tym forum moj problem i ze mam troche peknieta rure powietrza i ze sie kopci z pod cylindra.Puzniej wymienilem ta gume a pod cylindrem niebylo zadnej uszczelki i tam raczej sie niedaje.
I dzisiaj gdy regulowalem zaplon nagle on przestal dawac iskre.Dodam ze przy regulacji nic nieuszkodzilem. I stalo sie nie na poczatku gdy go otworzylem lecz potem w czasie regulacji.Mysle ze to jakas czesc np cewka albo cos. Prosze was o dalsza pomoc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mlody99
Moto-Senior
Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Sob 14:19, 04 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
hmmm! ja tam na simkach sie nie znam i nie wiem jak zaplon wyglada! normalny przerywacz, cewki, magneto czy jakoś inaczej??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 16:15, 04 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
tak wlasnie taki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mlody99
Moto-Senior
Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Sob 23:48, 04 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
glownie to wina przerywacza ale jak mowisz ze regulowales to nie wiem. bo jak sie platynki nie stykają to iskry nie bedziesz mial nigdy. a jak przerwa jest zamala to sie nie rozchylaja do konca i ta sama historia. Sproboj jeszcze raz sie pobawic przerywaczem a jak sie nie uda to sproboj swiece zmienic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 21:54, 07 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
pod cylindrem musi być uszczelka chyba że posmarujesz silikonem ale coś musi być
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 11:08, 08 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ale Ta uszczelka jak mi sie zaczol dusic chyba nie wystrzelila
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:21, 08 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ale jak jechałeś bardzo szybko to ći mogło przedmuchać i teras łąpie lewe powietrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mlody99
Moto-Senior
Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Śro 15:44, 08 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
no i kompresji nie ma = brak sily
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gucio
Street
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Daszewic
|
Wysłany: Śro 20:25, 08 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
ja czy tam jak wiara mówi że niekładze podkładek pod głowice i cylka bo sa tak zplanowane że niebędzie łapał lewego powietrza to i tak robie na sfoje robie sobie z bloku technicznego podkładke smaruje ją 1godzine przed założeniem tabotem i potem zakładam ją tam gdzie powinła być niejest taka gróba jak już wchłonie ten tabot i dociska sie głowice czy cylka śrubami to wypełnia mi te nierówności i wiele nietrace a zyskuje:) to że niemam problemów z lewym powietrzem w cylku i wszedzie
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matisl
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Śro 21:36, 08 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Gucio dobrze mowi. Uszczelka musi byc. Ja mysle, ze masz cos z tlokiem, moze piercien peknał, prztarł się itp. Trzeba zdjęąc i obadać
Zmień swiece. Sprawdź przerwe na platynach, ustaw na 0.3mm. Moze podczas regulacji zapnn przestawiles, a moze masz wal krzywy i terax ciezko bedzie zlapac odpowienia przerwe. Jak nie pomoze, to ustaw przerwe na platynkach na okolo 5 mm, lub wiecej. To pomaga jak sie ma krzywy wal. Przynajmniej ja tak mialem juz z 3 roznych moto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 11:13, 09 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ale ludzi ja mam cos z elektryka bo niema iskry. i przy okazji widze ze macie mz . Moglibyscie mi podac wymiary silnika?opis jakie sa wymiary znajduja sie w poscie,, wiem ze jestem nienormalny"
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mlody99
Moto-Senior
Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Pią 14:29, 10 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
ja tam zawsze sylikonem smaruje pod cylindrem( ale tak zeby do kanalów nie nalazło tego świnsta) bo jak sie silnik sklada od nowa to zawsze jakas tam nierowność na karterach jest. nie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|