Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Simson slaby na niskich obrotach.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LUKI043
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław (Kidałki)

PostWysłany: Nie 23:24, 02 Gru 2007    Temat postu:

A co jest jezeli jest zimny to momentalnie wkręca sie na obroty,a gdy sie nagrzeje to dopiero po chwili zaczyna wchodzic na wyższe???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
domczak
Street-race
Street-race



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ST.BIELSKO

PostWysłany: Nie 23:35, 02 Gru 2007    Temat postu:

hmm.. jak tak mialem i mi ni edostawal odpowiednio duzo paliwa!! moze masz gaznik zapchany alebo bak zastfiony??!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LUKI043
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław (Kidałki)

PostWysłany: Pon 19:11, 03 Gru 2007    Temat postu:

Kurcze nie wiem,mam wstawiony filterek na doplywie do gażnika,i nie wiem co to moze byc.A znowu jak mu zwiększe na iglicy to jeszcze gorzej sie wkręca. wydaje mi sie ze to moze byc też przyczyną tego ze podczas jazdy slabo sie wkreca z niskich. (ale napewno tez jest to ze mam male ciśnienie w cylindrze) Smutny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LUKI043
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław (Kidałki)

PostWysłany: Pon 20:15, 03 Gru 2007    Temat postu:

mam jeszcze takie pytanie. To obcinanie kolanek wydechu coś naprawde daje bo jakoś nie chce mi sie wierzyć, jak tak czytam tu na forum to tak myśle ze móglbym spróbowac,u mnie kolanko w tlumik wszodzi tak między 10 a 15 cm,to mam to obciać?? Confused ńie pogorszy to pracy silnika??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
domczak
Street-race
Street-race



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ST.BIELSKO

PostWysłany: Pon 20:30, 03 Gru 2007    Temat postu:

hmm.. w simsonie to napewno nie pogorszy a po obciecie szybciej reaguje na gaz i jest moze troche zrywniejszy (ale ja za to odpowiedzialosci nie biore!!!!!!) ja se w motoryi eobciolem i jest poprawa zreszta niech kolega OSTAP sie wypowie na ten temat bo te jest szpenio od simsonow hhe Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacky
Street-race
Street-race



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kęty

PostWysłany: Pon 23:03, 03 Gru 2007    Temat postu:

spokojnie mozna obciac tak zeby z 3-4 cm wchodzilo w tlumik, na pewno to nie zaszkodzi ja mam tez w simku obciete i smiga Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LUKI043
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław (Kidałki)

PostWysłany: Pon 23:21, 03 Gru 2007    Temat postu:

to najwyżej spróbuje obciąć,a wie ktoś coś co do tego słabego (powolnego) wkręcania sie na obroty???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacky
Street-race
Street-race



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kęty

PostWysłany: Wto 20:09, 04 Gru 2007    Temat postu:

kopci bardzo ? moze go zalewa, albo tlumik masz zawalony i go muli

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LUKI043
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław (Kidałki)

PostWysłany: Wto 23:05, 04 Gru 2007    Temat postu:

Czasami.Najczęściej to przy rozpędzaniu (ale to chyba normalne,bo daje mu więcej gazu!?) I też jak daje mu w troche w palnik. Ale mi sie wydaje że jak by był gaznik zabity (chodzi mi o paliwo) to on by chyba sam wchodził na obroty,a przy dodaniu gazu by sie dławił!? Nie wiem tak mi przynajmniej mi sie wydaje. a co do dawki paliwa to już nie moge mu zmiejszyć bo iglice mam najniżej jak sie tylko da,na ostatnim ząbku. Sad A co do tłumika to go rozbieralem i jest praktycznie pusty oprucz jakiegoś zwoju "drutu" czy czegoś takiego podobnego. To jest chyba jeszcze orginalny tlumik,z tego co wiem. A motor jest 80 rocznik,tak sie zastanawiam czy nie wydrzeć tego zwoju z tlumika!???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacky
Street-race
Street-race



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kęty

PostWysłany: Śro 22:05, 05 Gru 2007    Temat postu:

wez i przeczysc gaxnik i ustaw na nowo, wydech zostaw jaki jest bo niemoze byc calkiem pusty bo to 2-sow Wesoly i zobacz na platynki ewentualnie ustaw przerwe na nowo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LUKI043
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław (Kidałki)

PostWysłany: Śro 22:22, 05 Gru 2007    Temat postu:

ok! Wesoly A ha jeszcze jedno,czy simsony tak maja ze dobrze sie rospędzaja do pewnego zakresu obrotów? Bo ja zawsze swojego normalną jazdą rozpędzam tak na 3 biegu do 40 km/h potem wrzucam 4,i do tego momentu dobrze wchodzi na obroty,a gdy juz tak chce go przytrzymać do spodu czyli tak do 50 km/h to od 40km/h w zwyz strasznie wolno sie wkręca na obroty (najlepiej to widać pod lekkim wzniesieniem na 3 biegu)a po prostym odcinku widać to po tym ze najpierw super wchodzi ma dobry ciąg,a potem im wyższe obroty też cały czas wchodzi ale już wolniej i ma mniejszy ciąg.to tak ma być? Bo wiem ze jak miałem jeszcze ogara z silnikiem jawki to im miała wyższe obroty to tym lepiej szła,a tu jest inaczej. Mi sie wydaje ze on właśnie na tych obrotach ma maksymalną moc i na ty właśnie najlepiej ciągnie!!?? Niech ktoś sie wypowie na ten temat,bo nie jestem pewien.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LUKI043
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław (Kidałki)

PostWysłany: Nie 21:01, 09 Gru 2007    Temat postu:

Napisze ktoś coś??? A własnie jak wymienia sie tarcze w liczniku na inny kolor,nie moge obczaić. To trzeba rozginać tą ramke niklowana??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin