 |
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal2203
Moto-Amator forum

Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz-Ostrów Wielkopolski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:50, 11 Sty 2009 Temat postu: Skrzynia biegów ETZ250 i ładowanie... Pomocy |
|
|
Witam wszystkich forumowiczów...
Mam problem z moja MZ ETZ...
Mianowicie Biegi wszystkie są zazwyczaj ale zdarza się ze nie mam 2 (ale tylko w przypadku jak włączam biegi "w góre" bo przy redukcji kazdy bieg jest) wg mnie winą tego jest złe ustawienia wałka krzywkowego... czy mozna pod wałek dac jakies podkladki dystansowe a jak mozna to jaka grubosc i od ktorej strony włozyc????
Następnym problemem jest ładowanie... Kiedys mialem zwarcie w instalacji, od tego czasu ladowania nie mam... Miernikiem napięcia sprawdzalem i doszlem do wniosku ze prąd zmienny nie dochodzi do diod, ani nawet przy trzech czarnych kablach (U W V) nie ma napiecia... (nie znam się zabardzo na napięciach zmiennych wiec prosze o pomoc) Miernikiem mierzylem dotykając mase kablem od minusa(czarnym) a kablem od plusa(czerwony) dotykajac do obojetnie ktorego kabla U V W.. Mój kumpel sugerował ze na zmiennych napieciach powinienem sprawdzic dotykajac obydwoma koncówkami miernika do tych kabli U V W (oczywiscie jedna koncówka-jeden kabel miernika żeby nie było) Sprawdzałem na innym wirniku i innym stojanie (nie jestem pewny ze są dobre te z drugiego kompletu) ale wątpie ze wszystko by było zepsute... więc co wg was może byc nie tak i co ja źle robię... Prosze o pomoc... odwdziecze sie jakos
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
domczak
Street-race

Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ST.BIELSKO
|
Wysłany: Pon 22:24, 12 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
a wogole z wirnika Ci wychodzi jakiś prad?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rafal2203
Moto-Amator forum

Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz-Ostrów Wielkopolski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:03, 13 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
no ale jak sprawdzic czy z wirnika wychodzi prąd???? bo chyba jedyną motodą jest sprawdzenie czy jest prąd pod tymi trzema czarnymi kablami... chyba ze się mylę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
domczak
Street-race

Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ST.BIELSKO
|
Wysłany: Wto 22:33, 13 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
to wez sciagnij wirnik i na nim widac takie jakby druciki polutowane. sprawdz czy one maja przejscia. jak nie to masz przyczyne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rafal2203
Moto-Amator forum

Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz-Ostrów Wielkopolski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 0:16, 22 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
sory ze tak dlugo nie pisalem ale nie mialem czasu na dojscie do kompa sprawdzilem i dziwi mnie to ze jesli miernikiem sprawdzam przewodnictwo i dotkne do komutatoras (kazda koncowka miernika do innej czesci komutatora) to mi pokazuje ze jest bardzo dobre przewodnictwo... a tam chyba nie powinno byc wcale przejscia a jak juz to bardzo slabe bo uzwojenia oslabia to... ja juz nie wiem co z tym moze byc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|