|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 17:40, 29 Kwi 2010 Temat postu: spadajacy kosz sprzegła mz etz 250 |
|
|
Mam pewien problem, spaduje mi kosz sprzęgła w mz etz 250 i co moge z nim zrobić. Kumpel mi mówił żebym se przyspawał lekko do wału czy moge tak zrobić. POMOCY!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:00, 29 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
w jakim sensie spada??
moze nie masz tuleji dystansowej miedzy miedzy lozyskiem slimaka wysprzeglania a tuleja kosza sprzeglowego.
proponuje ci metada prob i bledow dopasowac podkladke jesli masz taka tulejke.
A niech twoj kolega zostawi sobie takie pomysly inteligentne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:55, 30 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Tam nie ma tulei jest tylko łożysko. Jak kosz nie trzyma możesz założyć go na "puszkę", czyli owijasz stożek kawałkiem blaszki wyciętej z puszki i zakładasz. Spawanie też może być, migomat i na około.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 12:02, 30 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki a kosz ślizga: przy odpalaniu jak chce kopnąć to jest tak jak bym sprzęgło trzymał...
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:16, 30 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Możesz jeszcze spróbować tak że zamiast dwóch podkładek oporowej i sprężystej pod kosz zakładasz tylko oporową i dokręcasz tak mocno jak tylko możesz. żeby doszło do końca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:02, 01 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
ja zaspawasz to zniszczysz czop walu juz....tak samo jak na puszke.
skoro koszyk ci sie juz nie trzyma tzn ze juz stozek jest zuzyty.
OsteR9019 dlaczego sadzisz ze tuleja nie pomoze?? w TS 250 jest ona standardem(w 3 egzemplarzach widzialem i we wszystki sprzeglo chodzilo na glans) pozatym kazdy storzek sprzegla moze byc innego wymiaru. Tu zalezy od modelu jego wysokosc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 10:16, 01 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
No bo ten kosz mam od znajomego i nie wiem czy tam jeszcze coś powinno być przy nim jest tak że widać łożysko a powinna być tam chyba jeszcze blaszka i nie wiem czy ona musi być czy nie i czy nie spaduje właśnie przez to...
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:55, 01 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
lozysko ktore widac w koszu to tak powinno byc. a mowie Ci pokombinuj z podkladkami miedzy wyciskiem sprzegla(lozysko) a koszem sprzegla. za ktoryms razem trafisz i po docisnieciu nakretki walka obrotomierza kosz nie bedzie ci sie slizgal na wale
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:13, 01 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Ja mam jeden wał co był zaspawany chamską elektrodą i po tym jeszcze raz był założony, teraz jest wyjęty z powodu luzów. Co do puszki to wał się nie niszczy tylko ta puszka bo wał i kosz jest twardszy, a trzyma bardzo dobrze (chyba że się to zrobi niechlujnie). No a po co dawać tą tuleje, tego właśnie nie rozumie skoro wewnętrzny pierścień dociska kosz, czy chodzi o to by to łożysko było bardziej wysunięte? Może kolega po prostu nie ma podkładki sprężynowej albo dokręca ze zbyt małą siłą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:22, 01 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
nie rozumiesz.....
to nie wycisk dociska sprzeglo a lozysko wycisku dociska tuleje koszyka sprzegla poprzez dokrecenie nakretki od obrotomierza.
jesli stozek na wale lub kosza, jest wyrobiony to lozysko wycisku sprzegla slabo dociska kosz i on sie slizga.
Cala filozofia w MZ.
Umnie jest silnik od MZ ES 250 z 1964 roku i nie mam zadnego problemu. dociskam nakrteke i nic sie nei slizga, a jestem 4 wlascicielem i wal jest w oryginale.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Sob 18:25, 01 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|