|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lenar90
Moto-Vip
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:18, 16 Paź 2008 Temat postu: stukanie silnika |
|
|
chciałbym się tylko dowiedzieć co dokładnie stuka a to są obserwacje:
ogólnie silnik cicho chodzi bo jak rok temu kupiłem to koleś mówił że silnik po generalce układu tłokowo-korbowego. No i było by dobrze gdyby nie to że przy obciążeniu (dynamicznego dodawania gazu - ale tez i bez przesady) słychać ewidentnie stukanie --wydaje mi się że to mały luz na sworzniu a wy co myślicie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:35, 17 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Weś jedz np na 1 i zredukuj na 2 tak zrób tak jakbyś miał go zadusić, i jak wtedy będzie stukać to mogę już być wychlastane pierścienie, ale na tym możesz jezdzić tylko dostaje po dup... tłok bo lata góra duł w kanale pierścieniowym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lenar90
Moto-Vip
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:38, 19 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
a wnętrze cylindra nie co nie? o to zdejme w Zime cylek i zobacze jakie są pierścionki tylko trzeba bedzie postarać się o oryginały
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:05, 20 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Najlepiej jak będziesz ściągał tłok z wału by wymienić pierścienie to jak będziesz miał nowe to sprawdz czy nie mają luzu w gniezdzie pierścieniowym jak będzie miał pierścień luz to będzie ci nadał stukało to na twoim miejscu bym zaraz wymienił tłok i przy okazji też sprawdził tuleje sworznia czy nie ma luzów bo w czeskich silnikach wiem że to tez się wyrabiało...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lenar90
Moto-Vip
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:42, 20 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
no i troche wracamy do punktu wyjścia bo myśle że to może być właśnie sworzeń kumpel mówił że w mz jest tak że się sworznie bardzo szybko wyrabiają ale nie wiem:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:28, 20 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
No to musisz sciągnąć bo jeśli to pierścienie to też cylinder dostaje po gładzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lenar90
Moto-Vip
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:59, 21 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
a wyczytałem na tym forum że źle ustawiony zaplon może być przyczyną stukania ale wydaje mi się że jest dobrze ustawiony bo pali ładnie nawet wzorowo (pozatym koleś od którego kupiłem mówił że mu w warsztacie ustawiali znaczy jakiś tam jego znajomy). Więc wydaje mi sie że to odpada. więc tylko coś w cylindrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|