|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skipi
Moto-Amator forum
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:55, 28 Sie 2011 Temat postu: Stuki w cylindrze przy gwałtownym przyspieszaniu MZ etz 250 |
|
|
MZ etz 250 . przy gwałtownym przyspieszaniu cos stuka w cylindrze tak jak by byl zaplon zawczesny ale napewno jest dobrze bo ustawialem przyrzadem 2,75 przed GMP Przy delikatnym przyspieszaniu jest Ok. Co to moze byc?
1200 km temu wymieniony byl nowy wał i cylinder kpl.
co moze byc tego przyczyna? czy słabe wykonanie wału? podobno byl niemiecki kupiony na allegro u kniazw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:25, 28 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
opisz co robiłeś przy wymianie cylindra?? jakieś inne naprawy były po za tym??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
skipi
Moto-Amator forum
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:33, 28 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
najpier wymienilem wał i cylinder i jezdzilem jakis czas potem chcialem sprawdizc ile poleci v max i przy 125 km/h zblokowalo mi kolo (tłok spuchł) potem po ok 1 tys km wymienilem znowu nowy cylinder z tłokiem (wał pozostał ten sam) i teraz po tej wymianie nowego cylindra odczuwam te stuki. czy wczesniej po wymianie walu i cylindra przed zatarciem stuki byly trudno powiedziec ale raczej nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:41, 28 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
koło zablokowało Ci przy prędkości max??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:50, 28 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Sprawdź odległość tłoka od głowicy , powinien się mieścić w 0.9-1.2mm , złe ustawienie tego luzu powoduje stuki , tak samo źle wyregulowany zapłon , możliwe że twoja etka potrzebuje np. 3mm albo 2.5mm przed GMP , Wałów niemieckich nie ma oryginalnych już , są wszystkie z chin , możliwe że dolne albo górne łożysko już siada.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:49, 29 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Albo podczas tego zacięcia walnęło łożysko korbowodu lub korba jest krzywa i stąd te stuki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|