|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 20:13, 14 Lut 2007 Temat postu: Tłok w dole i jest iskra MZ |
|
|
Witam serdecznie mam problem z motocyklem mz etz 251 a dokładanie z regulacja zapłonu.
Gdy platynki mi się rozwierają i przeskakuje iskra na świecy to tłok jest w dole próbowałem już różnych sposobów z nabijanie wirnika na na wał z dorabianiem krzywek i nic najważniejsze jest że próbowałem zrobić rowek tam gdzie montuje krzywkę w innym miejscu
Efekt ten sam z znowu mam iskrę gdy tłok jest na dole pomóżcie bo ten motor mie wykończy jeśli ktoś chciał mi pomoc to albo zostawcie posta albo piszcie na mój nr gg 4572039
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
MarioMz
WYMIATACZ
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Śro 20:47, 14 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
zapłon musisz ustawic! ustaw zapłon tak zeby tłok był u gury i dopiero sie baw z platynkami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:55, 14 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
MarioMz dobrze mówi i na 100% masz zle ustawiony zapłon tłok musi być u samej gury i wtedy platynki mają być o 3mm rozwarty i wtedy ci bedzie palił jak wsćiekły bo teraz nieodpali bo masz spuzniony zapłon.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Toniu3546
Crossman
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:06, 14 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Nic więcej nie próbuj robić(jakies wynalazki) po prostu masz żle ustawiony zapłon, śrobokręt w dłoń i pół godziny roboty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 0:18, 15 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
gdy mam tłok w górze, to próbuje przestawiac zapłon albo w prawo albo w lewo to wogóle platynki nie przyleguja do krzywki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Toniu3546
Crossman
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:31, 15 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Może masz elektrownie z jednej strony dokręconą bardziej, a z drugiej mniej, też tak kiedyś miałem to chyba z tydzień się głowiłem co jest nie tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MarioMz
WYMIATACZ
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Czw 13:59, 15 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
dzikhwdp napisał: |
gdy mam tłok w górze, to próbuje przestawiac zapłon albo w prawo albo w lewo to wogóle platynki nie przyleguja do krzywki |
Jak masz tłok w gurze to dokrec zapłon i baw sie platynkami!
Dobrze mówie bo sie pogubiłem? hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matisl
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Czw 17:28, 15 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
zobacz, czy Ci klina nie ścieło na krzywce na wale. Pewnie tak. Zobaczi napisz to bedziemy myśleć dalej jak coś. No i czy masz krzywy wal??
Spróbuj też ustawić przerwe na platynkach na 0,3mm, lub ja 1,5cm lub większą. Niekiedy poimaga
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 19:01, 15 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
nie mam krzywego wału bo ten silnik jest po remocie z kilnkami wał probwałem do rabiać z gwoździa wpadałem wczoraj na pomysł żeby dac blaszke pod krzywke pomogło ale mam w 2 miejcach rozwieraja się platynki
sprobuje z dokreceniem aleternatora może macie racje
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 20:49, 15 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
matisl napisał: |
zobacz, czy Ci klina nie ścieło na krzywce na wale. |
kurde jaki kilnek na krzywce chyba na wirniku ten bolec a nie na krzywce o co chodzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 15:32, 04 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
szeryf.... mialem to samo rzy 250, ale zaraz sie polapalem. niewiem jak jest przy 251, ale na moje to masz odwrotnie przykrecona ta cala kopulke, czy cos takiego, u mnie to bylo. rozbierales go czy cos? jak zrobisz to ustaw zaplon na ok 2,3mm przed gornym martwym punktem i ustaw platynki, najlepiej platynki ustawiac na odpalonym silniku. jak niewchodzi na obroty to ustawiaj, a jak bedzie wszystko ok to zostaw. wazne jest zeby gaznik byl ok i ustawiona dawka paliwa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 15:34, 04 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
szeryf.... mialem to samo przy 250ts, ale zaraz sie polapalem. niewiem jak jest przy 251, ale na moje to masz odwrotnie przykrecona ta cala kopulke, czy cos takiego, u mnie to bylo. rozbierales go czy cos? jak zrobisz to ustaw zaplon na ok 2,3mm przed gornym martwym punktem i ustaw platynki, najlepiej platynki ustawiac na odpalonym silniku. jak nie wchodzi na obroty to ustawiaj, a jak bedzie wszystko ok to zostaw. wazne jest zeby gaznik byl ok i ustawiona dawka paliwa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|